Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1246262
Ik heb een hele moeilijke, respect voor wie eruit komt..

Ik zoek een liedje waarin teksten voorkomen van "I'm gonna win, win." of "I'm gonna be the champio(oooo)n", het zijn niet de liedjes die je op Youtube vind als je die teksten intypt. Volgens mij is het een beetje Pop/Rock.

Ik weet niet of jullie hier nog wat aan hebben; hij wordt altijd gedraaid in het Sparta-stadion ('t Kasteel) voor de wedstrijd, ik vond 't wel een leuk liedje, daarom was ik er naar op zoek. :)

I'm Gonna Win - Foreigner misschien?

Geplaatst:
comment_1246363
Ik heb een hele moeilijke, respect voor wie eruit komt..

Ik zoek een liedje waarin teksten voorkomen van "I'm gonna win, win." of "I'm gonna be the champio(oooo)n", het zijn niet de liedjes die je op Youtube vind als je die teksten intypt. Volgens mij is het een beetje Pop/Rock.

Ik weet niet of jullie hier nog wat aan hebben; hij wordt altijd gedraaid in het Sparta-stadion ('t Kasteel) voor de wedstrijd, ik vond 't wel een leuk liedje, daarom was ik er naar op zoek. :)

I'm Gonna Win - Foreigner misschien?

Nee, die is het niet. :N Maar bedankt dat je me in ieder geval helpt. :)

Edit; Heb 'm inmiddels gevonden :dans:, het was niet I'm gonna win, maar We're gotta win van Bryan Adams. Bedankt in ieder geval voor de mensen die me hebben geholpen. ;)

Bewerkt: door Die Hard

Geplaatst:
comment_1248435

Totaal geen idee welk liedje dit zou kunnen zijn. Heb het filmje zelf geupload op youtube dus de titel is niet "I Like flamenco" :D Het is gewoon een deel van de tekst.

ENorm veel dank aan degene die me kan helpen :tu:

Geplaatst:
comment_1253687

Het is een soundtrack van de vlaamse politieserie 'Flikken' en het gaat zo:

Wants we used to be close together, closer then a **** *****.

We shald good and even better, lots of ***** ******.

Still you stand here, you took thousands of miles away.

Talk to me, please talk to me, say the words I would like to hear.

Talk to me , please talk to me.

Save our love, save our lives, and take away all the feel.

How could this end?

***= Woord dat ik niet versta. Hij gaat nog wat verder, maar ik versta het jammer genoeg niet goed. Er kunnen fouten instaan, maar het liedje gaat ongeveer zo. Ik hoor deze soundtrack graag, dus ik zou graag weten hoe deze heet. Bij voorbaat dank.

Mvg,

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1257737
Waarschijnlijk All that I have van koen Buyse. Is het een man die zingt (vrij hoge stem)

Dat is het niet. :( By the way: Het liedje dat jij bedoelt bestaat niet. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.