Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1292168

Bij de reclame van Radeloos, komt er zo'n nummer met ik meen ''This is our city'' weet iemand hoe hij heet?

Alvast bedankt,

Venzio.

(Ik heb er nog één, die bij SLAM FM, het ging iets van zo: ''Met het weekend voor de deur, zijn je zorgen voorbij!''.

Bewerkt: door Venzio

Geplaatst:
comment_1292216
Bij de reclame van Radeloos, komt er zo'n nummer met ik meen ''This is our city'' weet iemand hoe hij heet?

Alvast bedankt,

Venzio.

Van de film Radeloos? Dan denk ik Life is a Festival van Don Diablo.

(Ik heb er nog één, die bij SLAM FM, het ging iets van zo: ''Met het weekend voor de deur, zijn je zorgen voorbij!''.

Is dat een bestaand liedje of iets wat ze zelf gemaakt hebben?

Geplaatst:
comment_1292240

Ik heb weer even jullie hulp nodig, forumleden. :)

Als je hier klikt en naar 45:55 gaat, begint er een liedje. Als je een beetje doorluistert wordt hij steeds luider. Weten jullie welk lied dit is?

Alvast bedankt, hopelijk weten jullie hem op te lossen.

Edit: Vanaf 47:56 begint hij weer wat luider te worden, ik weet niet of dit hetzelfde lied is.. Als het niet hetzelfde lied is, dan ben ik ook benieuwd welk lied dit is. :)

Bewerkt: door Die Hard

Geplaatst:
comment_1294331

Als je hier klikt en naar 45:55 gaat, begint er een liedje. Als je een beetje doorluistert wordt hij steeds luider. Weten jullie welk lied dit is?

Edit: Vanaf 47:56 begint hij weer wat luider te worden, ik weet niet of dit hetzelfde lied is.. Als het niet hetzelfde lied is, dan ben ik ook benieuwd welk lied dit is. :)

Ik zie er anders geen tijd lopen...

Ik zoek ook een nummer, zag het vanochtend vroeg op tmf ik wou de titel en zanger opschrijven, maar het ging al heel snel uit beeld. Dus ik zit in de richting Samarik - Takarim (weet niet welke de zanger is) maar ik heb al gegoogled en op youtube gezocht maar kom er niks van tegen. Het is een beetje Marokkaans of Turks en best vroolijk, word door een man gezongen.

Geplaatst:
comment_1294479

Ik zie er anders geen tijd lopen...

Ik zoek ook een nummer, zag het vanochtend vroeg op tmf ik wou de titel en zanger opschrijven, maar het ging al heel snel uit beeld. Dus ik zit in de richting Samarik - Takarim (weet niet welke de zanger is) maar ik heb al gegoogled en op youtube gezocht maar kom er niks van tegen. Het is een beetje Marokkaans of Turks en best vroolijk, word door een man gezongen.

Als je even geduld hebt komt er na de reclame een programma, dat is al na hooguit 10 seconden..

Geplaatst:
comment_1294957
Weet iemand hoe dit liedje heet?

The Highstreet Allstars - To France

Maar het is jumpstyle, dus je kan het beter niet trots op school op gaan zetten ofzo..

En je komt ook steeds met makkelijke nummers zeg 0_0

Bewerkt: door Gta-killer

Geplaatst:
comment_1295283

Weet niemand hem? Ik zou je zeer dankbaar zijn als je hem weet op te lossen. :$

Geplaatst:
comment_1295483

Weet iemand het nummer dat in het volgende filmpje te horen is vanaf 0:07 tot 0:32?

@ Die Hard. Als ik het filmpje bekijk zie ik nergens de tijd hoelang het duurt.

@ GTA-Randy. Je filmpje doet het niet.

Geplaatst:
comment_1295913

Weet niemand hem? Ik zou je zeer dankbaar zijn als je hem weet op te lossen. :$

Ik krijg verschillende meldingen dat jullie nergens de tijd zien lopen. Heb gewoon even gedult, aangezien het filmpje begint met reclame omdat het een Uitzending Gemist is. Als je even gedult hebt zie je uiteindelijk vanzelf een tijdbalk tevoorschijn komen, als het geladen is kan je doorspoelen naar de bovengenoemde tijden.

Geplaatst:
comment_1295920
Hoe heet dit liedje?

Tududu du du du - du du du du du du duu, Tududu du du du - du du du du du du duuuuuu

iemand ?

Met een repetitief 'Tudududu' kunnen we vrij weinig. Wordt het gezongen door een man of een vrouw? In wat voor genre kun je het plaatsen? Komen er überhaupt vocalen in voor? Etc.

Met de informatie die je nu geeft wil ik één wilde gok doen, en dat is

.

Nee, lees die tekst maar is met het nummer 'The Fratellis - Chelsea Dagger' :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.