Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1301391
Het is één nieuw liedje iig, het gaat zo:

''Westside m*therfucker! Tudududuuudu''

Volgens mij bedoel je: Sidney Samson - Riverside

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Geplaatst:
comment_1301463
Het is één nieuw liedje iig, het gaat zo:

''Westside m*therfucker! Tudududuuudu''

Volgens mij bedoel je: Sidney Samson - Riverside

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Het is idd riverside, maar dat nummer is ook niet zo nieuw meer..

Misschien als je het vergelijkt met muziek die gemiddeld persoon hier op forum luistert... (10-40 jaar oud :{)

Geplaatst:
comment_1301464

hallo,

ik ben op zoek naar een nummer ik weet niet de naam ervan maar het is iets met vioolen,

meer weet ik er niet van maar ik kan het zelf nergens vinden dus misschien weten jullie het wel,

Volgens mij is het iets met dance en viool meer weet ik niet.

Alvast Bedankt.

Geplaatst:
comment_1301754
hallo,

ik ben op zoek naar een nummer ik weet niet de naam ervan maar het is iets met vioolen,

meer weet ik er niet van maar ik kan het zelf nergens vinden dus misschien weten jullie het wel,

Volgens mij is het iets met dance en viool meer weet ik niet.

Alvast Bedankt.

Je zult denk ik toch iets duidelijker moeten zijn, dit kan nog vele kanten op. Alhoewel ik eigenlijk niet veel dance tracks ken waar violen in voorkomen. 2 wilde gokjes:

David Vendetta - Bleeding Heart (Violin Remix) (Een in mijn ogen prachtig nummer waarin de viool centraal staat)

(alhoewel er geen viool in voorkomt, maar dit liedje is redelijk populair geweest dus redelijke kans dat je deze bedoeld)
Geplaatst:
comment_1301816

Bedankt zoektlied,

maar het was geen van beide ik porber het zo simpel uit leggen maar ik weet niks meer van dat nummer,

alleen met viool en dance maar het kan ook zo zijn dat het zonder dance is ik weet niet zeker maar dat tiesto er iets mee te maken heeft meer weet ik echt niet srry.

Alvst bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.