Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1302918
Hoe heet deze muziek?

Clipje

Bezoek ook eens mijn website!

Alvast bedankt!

Dat is David Guetta - Love Don't Let Me Go

Vraag me alleen af waarom je je site er bij zet ^_^

Omdat ik graag wil dat iedereen eventjes op mijn site kijkt.

Dat is reclame maken. Dat is hier niet toegestaan. Een simpele link in je signature is natuurlijk geen probleem.

Geplaatst:
comment_1303186

Ik zoek nog een liedje. Het gaat zo:

Tu. - Lalala lalalala (niet letterlijk lalala maar ik weet de tekst ook niet) - Tu tuu du. - Lalala lalala - Tu tuu du. - Lalala lalalala - Tu tuu du. Du duuu. Tu... en zo weer verder.

Je hoort het instrument dat die Tu tuu du enzo speelt, en de drums heel duidelijk.

Geplaatst:
comment_1303437

Tu. - Lalala lalalala (niet letterlijk lalala maar ik weet de tekst ook niet) - Tu tuu du. - Lalala lalala - Tu tuu du. - Lalala lalalala - Tu tuu du. Du duuu. Tu... en zo weer verder.

Je hoort het instrument dat die Tu tuu du enzo speelt, en de drums heel duidelijk.

Deze?

Ik zoek een Frans liedje die vaak te horen is bij FunX.

Bij het refrein wordt er dit gezongen '' j'aime la tropicale e oriental''

Aan het eind wordt er in Arabisch gezongen.

De achtergrond muziek is oosters.

Geplaatst:
comment_1303439

Deze?

Ik zoek een Frans liedje die vaak te horen is bij FunX.

Bij het refrein wordt er dit gezongen '' j'aime la tropicale e oriental''

Aan het eind wordt er in Arabisch gezongen.

De achtergrond muziek is oosters.

Nee dat is hem niet. ;)

Geplaatst:
comment_1304011

Ik zoek een deuntje, weet niet of het ook daadwerkelijk een liedje is.

Het is hét typische circus-liedje. Elke keer als je naar een kinderprogramma kijkt waar een clown/circus/jonglerende beer op een eenwieler in voorkomt, hoor je dit liedje wel.

Hoop dat het duidelijk genoeg is.

Geplaatst:
comment_1304067

Het is hét typische circus-liedje. Elke keer als je naar een kinderprogramma kijkt waar een clown/circus/jonglerende beer op een eenwieler in voorkomt, hoor je dit liedje wel.

Ik weet niet hoe het heet, maar volgens mij zoek je dit liedje:

Geplaatst:
comment_1304117
Dat is het Benny Hill Theme.

Mensen, ik zoek een bepaald house nummer.

Ik hoor het veel in discotheken, maar weet de naam niet.

Het gaat zo van:

Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata

Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata Tatatata-tatatatata

Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata

Er is hier al vaak gezegt, Met aleen Ta-Ta-Ta kunnen we niets, We hebben meer details nodig.

Een stukje dat word gezongen, een makkelijk te onthouden deel meet eeen mooie gitaar solo, Een filmpje zou het handigst zijn.

Geplaatst:
comment_1304195

Ik weet niet hoe het heet, maar volgens mij zoek je dit liedje:

Thanks for reclame :D

Dat is het Benny Hill Theme.

Mensen, ik zoek een bepaald house nummer.

Ik hoor het veel in discotheken, maar weet de naam niet.

Het gaat zo van:

Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata

Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata Tatatata-tatatatata

Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tata

In bijna alle liedjes hoor je wel ta ta ta ta

Geplaatst:
comment_1304209

Hallo dames en heertjes xD

ik zoek ook al een tijdje een liedje met tudduuuu zooi xD

nou ik hoorde hem gister op de radio, heb meteen me mobiel gepakt en zo goed mogelijk geprobeert te recorden voor dit forum.

omdat ik een oude mobiel heb moest ik een microfoon bij het speakertje van mijn k*t mobiel houden! puh2.gif

( liedje zit in bijlage )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.