Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1334834

Hallo allemaal!

Ik heb weer enkele liedjes gehoord op de radio maar weet niet hoe ze heten :puh:!

- Song 1: Ze zingen: Everyone goes fun fun fun!

- Song 2: Jongens zingen: Shake shake, shake shake shake shake shake!

Geplaatst:
comment_1334901

dada life - fun fun fun misschien?

??? ken dit lied niet maar kwam er met google op uit

Bewerkt: door Gta-killer

Geplaatst:
comment_1335654

dada life - fun fun fun misschien?

??? ken dit lied niet maar kwam er met google op uit

Dank u!

Dit waren de nummers die ik zocht!

Geplaatst:
comment_1336423
hey

ik zat wat te pingelen op mijn keyboard

tot ik op het deuntje kwam dat ik al lang zocht

in de bijlage

en nog eentje

wat is de naam van dit liedje?

http://www.youtube.com/watch?v=qkxj6UoxXx0

grz

Die in je bijlage is Eric Prydz - Pjanoo. Die andere weet ik niet. :(

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker

Geplaatst:
comment_1337374

HalloHallo Jullie zijn zo lekker bezig met unknown liedjes te vinden en ik had er toevallig ook een :puh: Ik heb een video met een opzich wel bekent liedje (deuntje) Maar hijs in het Japans en ik kan niet veel ervan verstaan dus het is super lastig om wat tekst te hebben om op te zoeken :-( Maaar mischien weet een van jullie wie de band is die dit zingt.. HIERZO

Geplaatst:
comment_1337416
HalloHallo Jullie zijn zo lekker bezig met unknown liedjes te vinden en ik had er toevallig ook een :puh: Ik heb een video met een opzich wel bekent liedje (deuntje) Maar hijs in het Japans en ik kan niet veel ervan verstaan dus het is super lastig om wat tekst te hebben om op te zoeken :-( Maaar mischien weet een van jullie wie de band is die dit zingt.. HIERZO

Dat stukje vanaf 0:38 is de japanse versie van "Super Gabber":

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.