Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1354719
De laatste tijd hoor ik op de radio (Decibel) vaak een nummer dat de tekst 'I've got a feeling' of in die richting er in voorkomt. Het is een dance/trance nummer.

Iemand idee hoe dit nummer heet?

Deze misschien?

Nee, dat is hem niet. 'I've got the feeling' wordt gezongen door een vrouw.

Geplaatst:
comment_1355192

Geen van de liedjes die TomHagen gegeven heeft is het, ook Bob Sinclar met de Lala song is het niet. Ik merk wel dat ik iedere keer moeilijke liedjes heb. :puh::D

Het begint dus echt met zo'n publiek dat klapt op het ritme. Dus *klap* *klap* *klap* *klap*, dan komt er na een tijdje lalala. Daarna wordt er gezongen en verstond ik iets in de trant van wat ik verstond: everyday, every. Dus iig een woord met every.

In ieder geval ik wil dit nummer heel graag, want vond het erg goed klinken!

Alvast ontzettend bedankt! :Y:tu:

Geplaatst:
comment_1355202
Geen van de liedjes die TomHagen gegeven heeft is het, ook Bob Sinclar met de Lala song is het niet. Ik merk wel dat ik iedere keer moeilijke liedjes heb. :puh::D

Het begint dus echt met zo'n publiek dat klapt op het ritme. Dus *klap* *klap* *klap* *klap*, dan komt er na een tijdje lalala. Daarna wordt er gezongen en verstond ik iets in de trant van wat ik verstond: everyday, every. Dus iig een woord met every.

In ieder geval ik wil dit nummer heel graag, want vond het erg goed klinken!

Alvast ontzettend bedankt! :Y:tu:

Volgens mij gaat het over deze klassieker:

Everytime, everyday, anyway, acid.

Dusty Kid - The Cat

Luister anders onmiddelijk vanaf 2.00

Het moet deze wel zijn ^_^

Geplaatst:
comment_1355231

Deze is het ook niet. :N Het is geen dansnummer, ik gok meer iets richting de 80's/90's stijl. :puh: Gewoon met echte instrumenten. Het begin ervan verschilt weinig van New York Groove. Toen ik het hoorde, dacht ik dat het New York Groove was. :puh:

Geplaatst:
comment_1355241

Op MTV heb je vaak de reclame voor World Stage Tour, wat inhoud dat er iedere vrijdag een concert wordt getoond van een band.

Tijdens die reclame hoor je een nummer van (volgens mij) Oasis. Wie weet welk nummer dit is?

Je hoort een refrein wat lijkt op: 'Rolled in to time' of iets in die geest.

Geplaatst:
comment_1355444
Deze is het ook niet. :N Het is geen dansnummer, ik gok meer iets richting de 80's/90's stijl. :puh: Gewoon met echte instrumenten. Het begin ervan verschilt weinig van New York Groove. Toen ik het hoorde, dacht ik dat het New York Groove was. :puh:

Opus - Live is life

Op MTV heb je vaak de reclame voor World Stage Tour, wat inhoud dat er iedere vrijdag een concert wordt getoond van een band.

Tijdens die reclame hoor je een nummer van (volgens mij) Oasis. Wie weet welk nummer dit is?

Je hoort een refrein wat lijkt op: 'Rolled in to time' of iets in die geest.

Oasis - Shock Of Lightning

Bewerkt: door TomHagen

Geplaatst:
comment_1356188
Op GTA IV heb je een liedje, met de intro van Today Was A Good Day, maar een vrouw zong het volgens mij in het begin, iemand enig idee?

Deze toch:

Kut rappers ook altijd, kunnen nooit eens zelf met wat orgineels komen. :duh:

Geplaatst:
comment_1357287

hey, ik heb net een liedje op de radio gehoord, het is een Frans/Engels liedje. Het is erg vrolijk.

Hier het stuk engelse text:

When he takes me in his arms, with his love for me, everything is lovely. It's him for me and me for him, and it's for real, what i feel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.