Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1367137
Beetje dramatisch, half klassiek liedje. Er is een clip van met allemoal oude boten, het is ook een beetje een zeemans nummer. Heb het nodig voor school.

het eerste wat in me op komt is Vangelis - Conquest of Paradise

ook wat klassiek achtig en heeft met columbus te maken en zijn tocht richting wat nu de VS heet in 1492.

Daar is ook een film over gemaakt genaamd 1492: conquest of paradise. Daar is dit nummer de titelsong van.

Bewerkt: door candesco

Geplaatst:
comment_1367720

Hallo,

Ik zoek een nogal rustig nummer, waar steeds deze tekst wordt herhaald: ''What a beautiful world this would be''. Het wordt gezongen door een man en een vrouw tegelijk. Bvd dank.

Geplaatst:
comment_1367726
Hallo,

Ik zoek een nogal rustig nummer, waar steeds deze tekst wordt herhaald: ''What a beautiful world this would be''. Het wordt gezongen door een man en een vrouw tegelijk. Bvd dank.

Bedoel je misschien: Sam Cooke - Wonderful World:

Geplaatst:
comment_1367735
Beetje dramatisch, half klassiek liedje. Er is een clip van met allemoal oude boten, het is ook een beetje een zeemans nummer. Heb het nodig voor school.

het eerste wat in me op komt is Vangelis - Conquest of Paradise

ook wat klassiek achtig en heeft met columbus te maken en zijn tocht richting wat nu de VS heet in 1492.

Daar is ook een film over gemaakt genaamd 1492: conquest of paradise. Daar is dit nummer de titelsong van.

Ja dat is hem. _O_

Geplaatst:
comment_1367749
@ cabyon

Dit is het eerste wat in me opkomt :)

Hallo,

Bedoel je misschien: Sam Cooke - Wonderful World:

Dank voor de snelle reactie, maar dat is 'm niet. Ik hoor hem regelmatig op Arrow Jazz FM en ze gebruiken 'm volgens mij bij het Radio 1 progamma ''langs de lijn''.

Geplaatst:
comment_1368992
Weet iemand hoe deze 2 liedjes heten? Die eerste is een zeer bekende en die 2e is nerderlands :puh:

http://www.youtube.com/watch?v=TtlN2rlM9Iw...ated&fmt=18

De eerste heb ik zelf snel gevonden door naar het refrein te luisteren!

http://www.youtube.com/watch?v=2jsO8ySCyDg

Dat is de tweede.

De eerste is WIZ Khalifa - Say Yeah

Begint na ongeveer 30 secondes.

Geplaatst:
comment_1370061

Weet iemand het lied op de achtergrond??

Comments op de video:

-Rockstar hired a band to make a original song just for the Lost and Damned(its awesome right?) so its not available anywhere but Rockstar says they are releasing some new soundtracks and the song is rumored to be the first on the list

-Got any date?

ive been googling for like 10 mins now.

-I dont think they have released a date but If Rockstar has a newsletter subscribe to it and you'll know as soon as possible most likely

Bewerkt: door Gta-killer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.