Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1566068

Iemand?

Weet iemand hoe dit nummer heet?

En ik zoek ook de naam van de band die 'The Fuzz Brothers' speelt in Roadkill.

Please?

Bewerkt: door Flashingdemon666

Geplaatst:
comment_1567127

Ik heb pas op de radio een liedje gehoord wat me bekend voor kwam.. Maar er stond andere tekst in en volgens mij was het ritme wat versneld weet ik niet zeker..

Dit liedje lijkt op dat nummer wat ik gehoord had, Ik bedoel dan de melodie van het liedje.

Het liedje

PS. Het kan ook goed zijn dat ik er helemaal langs zit en het verkeerd gehoord heb.

Geplaatst:
comment_1567169

Ik heb pas op de radio een liedje gehoord wat me bekend voor kwam.. Maar er stond andere tekst in en volgens mij was het ritme wat versneld weet ik niet zeker..

Dit liedje lijkt op dat nummer wat ik gehoord had, Ik bedoel dan de melodie van het liedje.

Het liedje

PS. Het kan ook goed zijn dat ik er helemaal langs zit en het verkeerd gehoord heb.

Ik moest bij dat nummer gelijk aan David may met superstar denken. Misschien is dat ook het nummer die je zoekt?

Geplaatst:
comment_1567181

Het liedje

(Ik typ dit ff wat lager, want het teksteditor doet raar)

Heeft het nummer wat jij zoekt precies is het dezelfde melodie of lijkt het erop? Want van Bittersweet Symphony zijn eindeloos veel remixes. :puh: Wel je mogelijk gehoord zou kunnen hebben is deze:

http://www.youtube.com/watch?v=YdQJoCpQElQ

Deze hoor je soms ook wel op de radio. ^^

Geplaatst:
comment_1567489

Het liedje

Ik moest bij dat nummer gelijk aan David may met superstar denken. Misschien is dat ook het nummer die je zoekt?

Ja dat is hem, dankjewel :dans:

@ X-Qyeh: nee het waren geen remix, ik heb hem al

Geplaatst:
comment_1567685

Goeiedag mensen,

Ik zoek het liedje waarbij in de videoclip een Sesamstraatachtig ding iemand belt, muziek laat horen en oneindig lang blijft headbangen :7

Da's Mr. Oizo - Flat Beat
Geplaatst:
comment_1567750

Ik zoek een nummer.

(Duh! :duh: waarom zou ik anders posten.)

In de videoclip zie je van die Space Invaders achtige poppetjes door de lucht vliegen.

Op begeven moment worden die uit de lucht geschoten door een Auto die op de zijkanten de vorm van dat schietdingetje heeft.

Meer weet ik niet van dit nummer.

Geplaatst:
comment_1567758

Kan alsnog iemand mij helpen met het nummer wat ik al een tijdje zoek, aangezien niemand het waarschijnlijk nog wist. :puh:

Het lijkt sprekend op dit:

Niet de songtekst enzo, maar juist dat oeeeeeeeehh ooeeeeeeh, alleen gaat het dan in het nummer wat ik zoek met 'oooeeeeeh oooeeeeh la la la' erachter. Het lijkt er echt sprekend op. Het is door een mannenstem gezongen, engels en komt waarschijnlijk uit de jaren 70/80/90.

Ook versta ik iets van 'you got me home', verder weet ik niet echt veel meer, alleen dat het nummer sprekend op het nummer Liefdesliedjes lijkt qua melodie etc. Ik zou het heel erg op de prijs stellen als iemand kan raden welk nummer.. :puh:

Geplaatst:
comment_1567771

Kan alsnog iemand mij helpen met het nummer wat ik al een tijdje zoek, aangezien niemand het waarschijnlijk nog wist. :puh:

Het lijkt sprekend op dit:

Niet de songtekst enzo, maar juist dat oeeeeeeeehh ooeeeeeeh, alleen gaat het dan in het nummer wat ik zoek met 'oooeeeeeh oooeeeeh la la la' erachter. Het lijkt er echt sprekend op. Het is door een mannenstem gezongen, engels en komt waarschijnlijk uit de jaren 70/80/90.

Ook versta ik iets van 'you got me home', verder weet ik niet echt veel meer, alleen dat het nummer sprekend op het nummer Liefdesliedjes lijkt qua melodie etc. Ik zou het heel erg op de prijs stellen als iemand kan raden welk nummer.. :puh:

Als je de comments leest, zegt iemand dat het op Dire Straits lijkt. Ik zocht eens en ik denk dat het Dire Straits met Sultans Of Swing is.

Bewerkt: door Gtaboy107

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.