Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1627118

Misschien nu een iets moeilijkere.

http://www.gamekings.tv/

Het filmpje van de Preview van Mafia II en RDR. En daar dan het laatste liedje (begint ongeveer bij 11:20).

Die is makkelijk. The Animals - The House of the Rising Sun.

Er zijn verschillende versies van verschillende artiesten.

Maar deze versie is het bekendst en het is degene uit de video. :tu:

Bewerkt: door jvj

Geplaatst:
comment_1628443

Als je eens zegt welke auto reclame? :7

Weet ik niet, maar sommige kennen hem vast wel...

Volgens mij Peugeot. Hij is al een tijdje niet meer op TV.

Bewerkt: door Twister24

Geplaatst:
comment_1628749

Als je eens zegt welke auto reclame? :7

Weet ik niet, maar sommige kennen hem vast wel...

Volgens mij Peugeot. Hij is al een tijdje niet meer op TV.

De enige die ik voor mijn clumzy brein kan halen met 'Whoo ohooo' of whatever you say is

Geplaatst:
comment_1629258

Hoe heet het liedje uit DIT FILMPJE op 11:55

alvast bedankt

The Animals - House of rising sun.

Bekend jaren 60 nummertje.

http://www.youtube.c...h?v=C86oH5RwyJg

Dat is een paar posts eerder ook al gevraagd. Maar ik neem het je niet kwalijk. Een goed nummer is het wel.

EDIt: Filmpje bijgevoegd.

EDIt2: @hieronder.

Je hoeft niet meteen kwaad op iemand te reageren. Hij kan hem gemakkelijk over het hoofd hebben gezien, Of in zo een haast zijn dat hij geen tijd had om te lezen.

Bewerkt: door Rinaldootje

Geplaatst:
comment_1629259

Hoe heet het liedje uit DIT FILMPJE op 11:55

alvast bedankt

Hoe kan er in hemelsnaam nou een liedje beginnen op 11:55 als het nummer maar 11:55 lang duurt? :bonk: Sommige mensen zijn echt niet slim. Ik heb ook al een paar posts geleden gereageerd over datzelfde filmpje.

Citaat:

Misschien nu een iets moeilijkere.

http://www.gamekings.tv/

Het filmpje van de Preview van Mafia II en RDR. En daar dan het laatste liedje (begint ongeveer bij 11:20).

Die is makkelijk. The Animals - The House of the Rising Sun.

Er zijn verschillende versies van verschillende artiesten.

Maar deze versie is het bekendst en het is degene uit de video. :tu:

Ben jij blind of zo? Jezus.

Geplaatst:
comment_1633624

Ipv hoe heet dit liedje ben ik opzoek naar een film die ik een paar jaar terug heb gezien.

Het gaat om een leraar die les gaat geven op een school met allemaal van die 'gangsters'

En dat hij op het eind word neergestoken/ geschoten (of dat ook lukt weet ik niet meer) was iig iets in een douche.

alvast bedankt

Geplaatst:
comment_1633745

Ipv hoe heet dit liedje ben ik opzoek naar een film die ik een paar jaar terug heb gezien.

Het gaat om een leraar die les gaat geven op een school met allemaal van die 'gangsters'

En dat hij op het eind word neergestoken/ geschoten (of dat ook lukt weet ik niet meer) was iig iets in een douche.

alvast bedankt

Ik weet niet welke film maar ik weet wel iets anders dat je kan doen.

Gebruik de GTA-F zoekmachine.

Er is hier namelijk al een topic voor.

Geplaatst:
comment_1634072

Ik zit er mee in mijn hoofd, het deuntje dan.

Hij was op Dinsdag 20 april te beluisteren tussen 17:00-19:00, het deuntje gaat iets van dit:

Tututu tututut tutututu.

Het klinkt heel váág maar het is zo'n heel irritant deuntje. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.