Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1662587

Ik zoek nog een liedje, ik heb het op mijn xbox, maar daar staat geen titel bij.

Het begint met: 3.... 2.... 1.... En dan iets van Happy End...

Het is wel een beetje Happy hardcore achtig, ik post nog wel eens een muziek bestandje.

Geplaatst:
comment_1663503

Ik heb het onderstaande nummer opgenomen van de radio. De artiest en titel zouden zijn "Dirty Rocker Jay - I Love America". Ik kan hier echter niets op internet over vinden, behalve mijn playlistsite die de nummers op die radiozender bijhoudt. :puh:

Misschien ken iemand het nummer onder een andere naam? :)

http://www14.zippyshare.com/v/59750830/file.html

Alvast bedankt! :)

Mvg,

Flitskikker

Hmm raar inderdaad, als ik die titel intyp bij google krijg ik alleen maar Freshfm shoutcast playlists zoals je al zei. Er zijn van die programmatjes op je pc waar je een nummer moet laten afspelen en dan zegt hij de titel erbij. Misschien dat eens proberen?

Ik heb gevonden dat de oorspronkelijke maker John Marks is. Die ken ik wel, maar dit nummer staat niet bij bijvoorbeeld Discogs.

Ik heb hem maar geüploadet, misschien dat anderen het weten. :puh:

Geplaatst:
comment_1663568

Het gitaar stukje of wat het ook is. Hoe heet die? Ik zoek 'm al zo lang, weet ik eindelijk de naam van dit nummer, zoek ik het gitaar stukje :puh:

King Bee - Back By Dope Demand

Geplaatst:
comment_1669318

Heeft iemand enig idee welk nummer dit is uit dit filmpje:

*filmpje*

Een hele slechte cover van Thunderstruck van ACDC. Ik zou eens op Thunderstruck zoeken en er random talen achter zetten.

Geplaatst:
comment_1669363

Ik zoek weer een nummertje, weer wel een vage beschrijving maar hij is best wel bekend..

Volgens mij zit er in het refrein: "Badabam" sunrise/sunlight.

Welk genre is het?

Ik zoek trouwens ook een nummer. Het is een heel oud nummer van een Thunderdome cd. Het duurde ongeveer 3 minuten. In het midden was het een hele vage negerinnen stem die iets heel erg raar zong. Het eindigde met iemand die fluite. Op het doosje stond 'The Howling Nightmare'. Het begon met 'I'm your doomed [....] destiny [....] better faster than me'. In het midden zong iemand 'I'm a little baby let's dorp the drumstick'.

thunderdome-xv-the-howling-nightmare.jpg

Bewerkt: door Flashingdemon666

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.