Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1698689

weet iemand het liedje waarin ze zingen: 'schudden met je kont van links naar rechts'.

het is eenbest heel bekend liedje

het is een nederlands liedje maaar ze zingen er ook veel engels in

Geplaatst:
comment_1698940

weet iemand het liedje waarin ze zingen: 'schudden met je kont van links naar rechts'.

Had je al geprobeerd dat eens aan Google te vragen?
Geplaatst:
comment_1699017

Afgelopen week was er bij Wat te doen voor je poen om TMF het beroep DJ langs gekomen. VJ Sascha ging een dagje mee lopen met DJ Afrojack en tijdens de aflevering hebben ze zelf nog een nummertje gemaakt. Weet een GTAForumer die het programma ook heeft gezien hoe dit liedje wat ze samen hebben gemaakt misschien heette?

Geplaatst:
comment_1699023

Afgelopen week was er bij Wat te doen voor je poen om TMF het beroep DJ langs gekomen. VJ Sascha ging een dagje mee lopen met DJ Afrojack en tijdens de aflevering hebben ze zelf nog een nummertje gemaakt. Weet een GTAForumer die het programma ook heeft gezien hoe dit liedje wat ze samen hebben gemaakt misschien heette?

Is dat deze aflevering?

Geplaatst:
comment_1699691

Is dat deze aflevering?

Nee, in die aflevering word hij VJ. In de nieuwste aflevering word hij DJ. Deze aflevering zal komende week op de website verschijnen.

Geplaatst:
comment_1702243

is dat deze soms van ab normaal

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1706239

ik denk dat je deze bedoelt, en wat betreft dat engels... misschien is er een remix van gemaakt.

Bewerkt: door LXZ-76

Geplaatst:
comment_1706564

Ik zoek een lied dat iedereen kent/gehoord heeft. Het is geloof ik al van de jaren 90. Het ligt in het electro/dance genre. Het zowat bekendste nummer uit dat genre dan. Het is zonder zang, enkel met een computer gemaakt.

De hoofdzakelijke muziek wordt voortgezet door ruisen, die zo gaan:

ta-ta, ta-ta, taa-taa, taa-taa, ta tadadada, tadadada ta.

Er is een stukje in dat doet denken aan geluiden als je een telefoonnummer drukt.

Het bestaat ui vier noten, en ik geloof dat het zo gaat: 1-2-4-1 (1 is de lage toon en 4 de hoogste toon, 3 slaat hij over)

Wel dat, "telefoongeluid" gaat eerst snel en begint langzaamaan te vertragen. Na een tijd versnelt het en dan komt zowat de 'upper' van het nummer naar boven.

Het nummer spelen ze vaak op trouwfeesten (ik werk elke week op een trouwfeest).

Geplaatst:
comment_1706572

Ik ben op zoek naar de naam van een track die ik wel in het bezit heb, maar ik heb geen naam van het liedje of de artiest gevonden. Het gaat om track no. 6 afkomstig van de "Straat compilatie vol. 1", een mixtape uitgegeven door "Bijlmerstyle". Iemand misschien een tracklist van deze mixtape of de naam van liedje no. 6? :dans:

Is het toevallig Kiddo Cee – Kruimeldief?

Geplaatst:
comment_1706671

Ik zoek een lied dat iedereen kent/gehoord heeft. Het is geloof ik al van de jaren 90. Het ligt in het electro/dance genre. Het zowat bekendste nummer uit dat genre dan. Het is zonder zang, enkel met een computer gemaakt.

De hoofdzakelijke muziek wordt voortgezet door ruisen, die zo gaan:

ta-ta, ta-ta, taa-taa, taa-taa, ta tadadada, tadadada ta.

Er is een stukje in dat doet denken aan geluiden als je een telefoonnummer drukt.

Het bestaat ui vier noten, en ik geloof dat het zo gaat: 1-2-4-1 (1 is de lage toon en 4 de hoogste toon, 3 slaat hij over)

Wel dat, "telefoongeluid" gaat eerst snel en begint langzaamaan te vertragen. Na een tijd versnelt het en dan komt zowat de 'upper' van het nummer naar boven.

Het nummer spelen ze vaak op trouwfeesten (ik werk elke week op een trouwfeest).

Dat gaat niet werken :schater:

Kan je niet gewoon de melodie zingen en opnemen ofzo? :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.