Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 535.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1764358

Ik heb heb de 2 liedjes eens opgenomen met mijn gsm, zodat het makkelijker wordt voor jullie om te achterhalen/luisteren hoe het liedje heet.

Het is opgenomen met mijn gsm, dus de kwaliteit is niet super, maar je kan er wel duidelijk het liedje erin horen.

en waar kunnen we ze downloaden/beluisteren, probeer soundcloud

Geplaatst:
comment_1772596

Hoe heet het nummer vanaf 3:41?

Serieus? Tell me why van The Backstreet boys.

Ohnee, die is daarvoor, wacht even.

Quit playing games with my heart van The Backstreet Boys?

Bewerkt: door TomHagen

Geplaatst:
comment_1772620

Hoe heet het nummer vanaf 3:41?

Serieus? Tell me why van The Backstreet boys.

Ohnee, die is daarvoor, wacht even.

Quit playing games with my heart van The Backstreet Boys?

Thanks.

Geplaatst:
comment_1776730

Volgens mij is dat geen liedje, maar een deuntje dat gaandeweg gewoon geïmproviseerd is door diegene. Ik ga wel even research doen wie diegene is. ;)

Cab

edit: gevonden, het is Thomas Bangalter die dat deuntje inspeelt. Maakt deel uit van het Daft Punk duo, misschien dat je daarmee wat meer info kan vinden.

thomas-bangalter.png

edit2: lid van Daft Punk, Stardust en Togheter.

Bewerkt: door Cabyon

Geplaatst:
comment_1781287

Volgens mij is dat geen liedje, maar een deuntje dat gaandeweg gewoon geïmproviseerd is door diegene. Ik ga wel even research doen wie diegene is. ;)

Cab

edit: gevonden, het is Thomas Bangalter die dat deuntje inspeelt. Maakt deel uit van het Daft Punk duo, misschien dat je daarmee wat meer info kan vinden.

thomas-bangalter.png

edit2: lid van Daft Punk, Stardust en Togheter.

oke thanks maar ik vind dat daft punk niet veel van die deuntjes hebben?

Geplaatst:
comment_1781726

Ik zoek een liedje, en dat liedje rijmt op de groep die het zingt/maakt. Het is volgens mij een house nummer.

Ik ken wel Hocus Pocus van Focus, maar dat is geen House. :puh:

Dat is hem inderdaad :puh:, dan heb ik me toch behoorlijk vergist in het genre ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.