Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1829445

Ik zoek een nummer dat de laatste tijd nog al eens op de radio te horen is.

Het is een rustig nummer dat een beetje Tim Berg stijl is maar niet van hem komt.

Ik weet dat ik vaag ben maar bij de tekstloze muziek is naam raden erg moeilijk.

Geplaatst:
comment_1829448

Zou ik niet zo gauw weten.

Ik zoek er ook een die vaak op redelijk vaak op radio 2 en skyradio is.

Ik weet dat het een band is die het zingt maar niet hoe ze heten.

Ik ben nog niet zo goed in teksten maar ik hoorde een stukje waar je kan horen dat er wat meer power in komt :puh:.

Dit hoorde ik:

'O don't no wanna understood we will never back....'

verder kan ik er niks overzeggen

Geplaatst:
comment_1830179

Ik zoek een nummer dat de laatste tijd nog al eens op de radio te horen is.

Het is een rustig nummer dat een beetje Tim Berg stijl is maar niet van hem komt.

Ik weet dat ik vaag ben maar bij de tekstloze muziek is naam raden erg moeilijk.

Om wat duidelijkheid te geven, op deze site is de melodie als volgt na te spelen door de onderstaande tonen aan te klikken:

F E D A C1 B A G E A

Ik hoop dat dit helpt.

Het is geloof ik een beetje trance achtig.

Geplaatst:
comment_1830539

Iemand? :( Ik kan het echt niet hebben dat ik het vergeten ben.

Weet iemand hoe het nummer heet dat op 1:42 begint? Ik kan het me echt niet meer herinneren!

Geplaatst:
comment_1831516

Ik ben opzoek naar een nummer dat ze gebruiken in de "tussenfilmpjes" van Vh1. In het nummer zie je een zanger staan op een Monopoly(?) speelbord. Om hem heen gebeuren een aantal dingen. Zo valt er een koffer met geld op de grond en lopen er in één keer allemaal muizen over het bord heen. Ik vermoed dat het nummer uit de jaren 90 komt. Iemand een idee?

Geplaatst:
comment_1831572

Ik ben opzoek naar een nummer dat ze gebruiken in de "tussenfilmpjes" van Vh1. In het nummer zie je een zanger staan op een Monopoly(?) speelbord. Om hem heen gebeuren een aantal dingen. Zo valt er een koffer met geld op de grond en lopen er in één keer allemaal muizen over het bord heen. Ik vermoed dat het nummer uit de jaren 90 komt. Iemand een idee?

Blur - Country House

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.