Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1834588

Alle mensen die hier de Making Of New Kids Turbo hebben gezien, zullen wel weten waar ik het over heb. Als Rikkert in zijn Opel Manta stapt en hem aanzet, krijg je van Star Wars "The Imperial March" te horen, een remix daarvan. Die kan ik niet vinden.

Jullie weten waar ik het over heb? :puh:

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1849280

Hoe heet 't liedje, wordt vaak gedraaid in discotheken, echt een dance nummer

't gaat eerst van: tutu tutu tutututututu --> dat is zonder achtergrond beat, na paar keer dat herhaald komt er een beat bij.

Niet Liquido Narcotic :puh: maar is denk ik wel house/techno/trance.

bedankt alvast ;)

Geplaatst:
comment_1849305
Iemand enig idee?

Lu Giru Di Li Vili - Dimora Del Padrino.

filmpje 1

Andy Moor ft. DJ Orkidea - YearZero.

filmpje 2

Een remix van het nummer "Headlock - Imogen Heap", denk ik.

't gaat eerst van: tutu tutu tutututututu --> dat is zonder achtergrond beat, na paar keer dat herhaald komt er een beat bij.

bedankt alvast ;)

"Pitbull ft. Ne-Yo, Afrojack & Nayer - Give me Everything"....? Zo niet, dan heb ik wat meer informatie nodig over het nummer.

Bewerkt: door Bling

Geplaatst:
comment_1849313

bedankt alvast ;)

Het refrein van

?
Geplaatst:
comment_1849627

Nee,

Is niet een recent nieuw liedje en ook niet echt pop

Lijkt heel klein beetje op Jordan & Baker - Explode , zo'n melodie is het maar dan beetje andere klank en ritme

Wordt gedraaid in discotheken, kan al paar jaartjes oud zijn,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.