Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1929413

Hmm er komt bulletproof, heb het vandaag op TMF gehoord. Het is een clipje met een blond meisje dat wegloopt van iets.

Er word regelmatig bulletproof gezongen.

Het is niet Van La ROux.

Dus als er iemand dit weet, alvast bedankt!

Geplaatst:
comment_1929731

Hmm er komt bulletproof, heb het vandaag op TMF gehoord. Het is een clipje met een blond meisje dat wegloopt van iets.

Het is niet Van La ROux.

Bulletproof = check

Blonde chick = check

Geplaatst:
comment_1929785

Het is niet Van La ROux.

filmpje

Bulletproof = check

Blonde chick = check

Nee dat is het liedje van La roux en een remix.

Heb het btw al gevonden.

Was Titanium van David Guetta

Geplaatst:
comment_1930774

Ik zoek een Frans liedje waarin uitgelegd wordt hoe je er moet op dansen. Er wordt 'à gauche' en 'à droit' gezongen, de rest weet ik niet meer. :puh:

Edit:

Deze was het. :D

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1932011

Weet iemand welk nummer dit is? Kwam meende ik in San Andreas voor, die beat althans

T'is deze! Grandmaster Flash met The Message _O_

Bewerkt: door Ice Banana

Geplaatst:
comment_1932694

Ik zoek een vrij oud nummer,ik weet niet echt hoe het gaat maar het is een redelijk vrolijk nummer. Het begint met een oude man die opstaat, Er komt meerdere keren in voor dat die zelfde man op een oude home-trainer(zo'n fietstoestel voor binnen ) zit. Als hij begint te trappen speelt er zich iets af,ik ben niet zeker maar ik dacht een soort tekening op de muur naast hem. Ook komt er enkele keren in voor dat een groep mensen staan te dansen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.