Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1950685

2 Liedjes waarvan ik de naam wil weten!

Hoe heet het liedje dat ongeveer 20 minuten voor het einde van de film Flodder3 te horen is. Ze houden dan een feest omdat ze blij zijn dat ze in hun huis mogen blijven. Het liedje hoor je erg lang dus je zou het kunnen horen.

En nog een liedje waarvan ik wil weten hoe die heet:

Het achtergrond liedje van Generation XD hier is een link ->

Geplaatst:
comment_1951520

Van alle drie heb ik eerlijk gezegd geen idee... Ben zelf op zoek naar een nummer wat vrij vaak op Slam!.fm voorbij komt, refrein gaat ongeveer zo:

"I don't know (ow ow, ow ow!) where you're going, and when you're coming home (oh oh, oh ohw!) I left the keys under the matt to your front door (oor, or oror oror, ..) .... Just get your ass back home"

Héél bijzonder rijmschema, grappig gezongen op de melodie van het nummer. Wie?! :D

Geplaatst:
comment_1952792

Het liedje is iets met to say yes..

Volgens mij hebben verschillende dj's het liedje gemaakt.

Bedoel je deze misschien?

Bewerkt: door SpacyColours

Geplaatst:
comment_1953682

Hoorde vandaag een nummer, maar had geen mogelijk om soundhound te gebruiken. XD

Het leek best wel op het nummer Fun - we are young. Ook gok ik dat het redelijk nieuw is. Zover ik hoorde begon het met wat akoestische gitaar en zaten er vrijwel weinig tot geen drums in. Regelmatig was er een soort van refrein met whoahoahoa.

Iemand enig idee? :puh:

Geplaatst:
comment_1956293

Een beetje vaag maar een vrouw zingt het volgens mij:

"Yes this is happening, yes this is happening to me. Woooo Wooo Wo o o o"

Zoiets dan, hoop dat je er wat uit kunt halen, het is wel een nieuw nummer volgens mij.

Beetje laat maar niemand het nog beantwoord.. :puh:

Bewerkt: door Follow

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1964787

Die lijkt erop,

is er niet nog een andere?

Die van MegaPilot schoot mij ook als eerste te binnen. Eerstvolgende met Come On die ik bedenk is deze (helaas):

Ik hoop dat je die niet zoekt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.