Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2036405

Misschien een beeld van die scène of iets dergelijks? Of het misschien wat beschrijven, zodat we wat meer houvast hebben. Googlen op 'Rapid Fires 2006 soundtrack' of zoiets levert namelijk weinig op.

Geplaatst:
comment_2037917

Is het lied van Buch in de bajes een echt nummer of gewoon even een klen stukje. Het gaat om het deuntje als er staat: straks in Buch in de bajes. Om het even snel te horen; aflevering 6, 12:14.

Geplaatst:
comment_2037948

Op de site staat dat ze heel specifiek de muziek uitkiezen voor het programma. Om de aflevering terug te kijken moet je betalen, daar heb ik geen zin in. Maar kijk hier even, misschien dat je iets herkenbaars tegenkomt.

Geplaatst:
comment_2038358

Om de aflevering terug te kijken moet je betalen,

Serieus? Da's best stom, ik kan het wel gwn gratis kijken, vaag...

Op de site staat dat ze heel specifiek de muziek uitkiezen voor het programma. Maar kijk hier even, misschien dat je iets herkenbaars tegenkomt.

Bedankt, maar hij staat er niet tussen. Ik heb trouwens een link: http://www.rtl.nl/xl...4d-0e86109864c6

Is het lied van Buch in de bajes een echt nummer of gewoon even een klen stukje. Het gaat om het deuntje als er staat: straks in Buch in de bajes. Om het even snel te horen; aflevering 6, 12:14.

Met deze link dus ^_^ --> http://www.rtl.nl/xl/#/u/b116a161-23d7-49fe-ba4d-0e86109864c6

Bewerkt: door nyltje

Geplaatst:
comment_2038361

Om de aflevering terug te kijken moet je betalen,

Serieus? Da's best stom, ik kan het wel gwn gratis kijken, vaag...

Ik zie het al, ik keek blijkbaar bij aflevering 7; je kan bij betaling een aflevering vooruit kijken.

Het muziekstukje wat jij bedoelt, daar ging bij mij helaas geen belletje bij rinkelen.

Geplaatst:
comment_2038382

Toch bedankt voor het proberen. Misschien heb ik dan nog iets wat je misschien weet. Ik zoek een spannend lied voor een trailer. En zo dat de er bij elke dreun een ander fragment komt. Zoiets als de trailer van Cod Mw3:

En natuurlijk als iemand deze weet :puh: :

Met deze link dus ^_^ --> http://www.rtl.nl/xl...4d-0e86109864c6

Geplaatst:
comment_2041412

Heb ook weer een aanvraag:

Het is een man die het nummer zingt, geen rock of iets meer een "normaal" nummer, en hij zingt iets van "And everyday I used to ...." en iets met: "I was falling falling (falling a river...?)" een beetje vaag, maar misschien dat iemand hem kent?

Geplaatst:
comment_2041509

Het is een man die het nummer zingt, geen rock of iets meer een "normaal" nummer, en hij zingt iets van "And everyday I used to ...." en iets met: "I was falling falling (falling a river...?)" een beetje vaag, maar misschien dat iemand hem kent?

Heb je echt niet meer lyrics? Het zegt me wel wat vaag omdat het nou net dat soort lyrics zijn die je vaak hoort in nummers. :clown: Ik probeer altijd zoveel mogelijk lyrics zelf te onthouden door ze typen in een conceptbericht in sms, dan weet Google zowat altijd het antwoord. :D

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2041510

Heb je echt niet meer lyrics? Het zegt me wel wat vaag omdat het nou net dat soort lyrics zijn die je vaak hoort in nummers. :clown: Ik probeer altijd zoveel mogelijk lyrics zelf te onthouden door ze typen in een conceptbericht in sms, dan weet Google zowat altijd het antwoord. :D

De lyrics zeiden mij ook wat en ik kwam uit op Ilse de Lange met The Great Escape...maar dat is geen man en klinkt ook niet zo, dus ik denk niet dat Venzio die zoekt :puh:

Iets meer info zou dus inderdaad fijn zijn :)

Geplaatst:
comment_2041888

" Normale " muziek bestaat niet :puh:

Probeer een beetje voor je zelf op antwoorden te komen, zodat wij ook wat meer ijkingen tot herkenning hebben.

Heb je het nummer vaker gehoord? Zo ja, dan kan het een bekender nummer zijn.

Waar hoorde je het nummer? Hoorde je het op de radio, in een reclamespotje?

Hoe definieer ik " normale " muziek? Is het rustige muziek ( laag tempo ) of was het wat snellere muziek.

Wat was de instrumentale bijdrage? Hoorde je veel ( instrumentale ) muziek, behalve tekst. Heb je ook nog een deuntje in je hoofd zitten en met welke instrumenten werd dat deuntje bespeeld.

De man die het zong, met wat voor soort stem zong ie het? Een zware stem, een lichte stem. En met wat voor accent zong ie.

Enige song wat nog een beetje in mijn hoofd op kwam, wat er een beetje op lijkt (al is het niet qua lyrics): Proud Mary, en de versie van Creedence Clearwater Revival :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.