Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2045000

Kan iemand me helpen met deze? Ik dacht zelf aan The Jack van AC/DC voor de linkse gitaarspeler..Of is het een mixje van het moment en bestaat dit nummer gewoonweg niet in deze combinatie? :puh:

http://www.youtube.com/watch?v=XARrpBbLpXc

Zelf gefilmd overigens. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2050537

Heey, ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe het liedje heet wat ik zoek.

Lastig uit te leggen, het is in ieder geval een super bekend nederlandstalig nummertje

Wordt vaak in de kroeg gedraaid bij het uitgaan, refrein gaat 'rengedeng rengedeng rengedeng rengedeng hoehoeee' , ik kom alleen niet op de rest van de tekst, hooop dat iemand voor mij dit mysterie oplost;) rengedeng kan trouwens ook ringeling zijn of zoiets.

Geplaatst:
comment_2050538

Heey, ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe het liedje heet wat ik zoek.

Lastig uit te leggen, het is in ieder geval een super bekend nederlandstalig nummertje

Wordt vaak in de kroeg gedraaid bij het uitgaan, refrein gaat 'rengedeng rengedeng rengedeng rengedeng hoehoeee' , ik kom alleen niet op de rest van de tekst, hooop dat iemand voor mij dit mysterie oplost;) rengedeng kan trouwens ook ringeling zijn of zoiets.

Ik denk dat je 'kedeng kedeng' bedoelt? Dat is Guus Meeuwis - Per spoor:

Bewerkt: door Venzio

Geplaatst:
comment_2052291

Ik zoek een nummer die ik tijdens m'n vakantie hoorde. Het is een mama appelsap nummer, dat betekent dat mensen iets zingen en dat je iets grappigs hoort in het nederlands. Dit is een voorbeeld:

De mama appelsap is: Het was er één, het waren er twee, ik zag er drie, en meer zag ik niet.

Ik heb het deuntje zo goed mogelijk proberen na te maken, maar ik ben daar niet zoooo heel goed in.

Hier kan je hem beluisteren: http://www63.zippysh...93150/file.html

Ik heb ook iets met Paint gemaakt en daarin kun je zien wanneer een woord op welk ritme gezegd wordt.

Dit is 'm:

snap31z.jpg

Ik hoop dat jullie weten wat voor nummer het is!

Nyltje

Misschien heel laat, maar ik heb het nummer eindelijk gevonden. Voor de geïnteresseerde:

Weet iemand het liedje hier: http://vinescope.com...risbee-195.html

En deze: http://vinescope.com...-it-is-190.html

Thanks Myron!

Bewerkt: door nyltje

Geplaatst:
comment_2055544

Het zou handig zijn als je het fragment opzocht zodat we het konden beluisteren. Anders moeten we eerst aan die film geraken voor we je mogelijk kunnen helpen.

Ik heb toch eens gezocht op 'London Boulevard Soundtrack List' en kwam op deze link uit. Het is een lijst van 13 liedjes die in London Boulevard zijn gebruikt, ik weet niet zeker of die compleet is. Wellicht zit het liedje dat jij zoekt ertussen, anders is het speciaal voor die film gemaakt.

Geplaatst:
comment_2055788

Dank je wel voor je reactie. Helaas staat dit nummer er niet tussen. Hij staat ook niet in de credits. Soundhond en Shazam herkennen het nummer niet. Ik weet me dus totaal geen raad. Filmfragmenten zijn niet te vinden. Als iemand het hier wist, zou ik verrast zijn, maar wel ontzettend blij!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.