Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2069100

Het liedje dat hier op 00:14 begint (overigens yay ik was op die open dag toen) :

EDIT: Nevermind, heb het:

Bewerkt: door SpacyColours

Geplaatst:
comment_2069881

Ik heb al dagen een muziekje in mijn hoofd. Er werd in het nummer gezegd: "Throw your motherfucking hands up!" en toen kwam er een gave beat. Weet iemand hoe het muziekje zou kunnen heten?

0:55

Throw your motherfucking hands up!

^_^

Geplaatst:
comment_2069884

Ik heb al dagen een muziekje in mijn hoofd. Er werd in het nummer gezegd: "Throw your motherfucking hands up!" en toen kwam er een gave beat. Weet iemand hoe het muziekje zou kunnen heten?

Showtek - Party Lover of Showtek - Slow Down

Geplaatst:
comment_2069888

Ik zoek een liedje van een aflevering van The Valleys, het liedje begint op 20:03. Het is maar een klein stukje, maar ik hoop toch dat jullie me kunnen helpen.

Florence + The Machine - Spectrum (Say My Name) (Calvin Harris remix)

Bewerkt: door Venzio

Geplaatst:
comment_2069942

0:55

Throw your motherfucking hands up!

^_^

Showtek - Party Lover of Showtek - Slow Down

Bedankt :D

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2075961

Ja, ik heb een moeilijke. Zo moeilijk dat ik niet eens echt weet of het hele liedje wel bestaat, of dat het in het muziek zelf hoort te zitten en geen apparte lied voor is.

02:45 begint er een piano stukje. Ik vindt persoonlijk dat dat stukje eigenlijk zijn eigen lied moet hebben, en niet een deel moet zijn van een lied. Dus mijn vraag is. Is er iemand die weet of er een volledige lied is van die piano? Bestaat die wel? Of moet ik het hier mee doen? :puh:

Geplaatst:
comment_2077337

De enige populaire (aangezien het nummer vaak in de kroeg te horen is) Franstalige plaat van het moment is volgens mij deze:

Maar die heeft volgens mij niet echt een lange opbouw. Mja, wellicht is 't hem :)

Geplaatst:
comment_2077410

Nee niet deze. Het is een klassiekert, gezongen door een oudere man. Ik heb de naam ooit geweten maar weet'm helaas niet meer. Plaat waarbij iedereen door z'n knieën zakt en bij de climax omhoog sprint, iig bij ons in de kroeg :puh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.