Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2083211

Weet iemand hoe dit instrumentale achtergrond deuntje heet? Heb het proberen op te zoeken met o.a. SoundHound, maar kreeg geen resultaat. Ik denk dat het op verzoek is gemaakt.

Alvast bedankt! :)

• 4 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2105560

Ik zoek een rock nummer, het lijkt erg hierop. (daarmee begint het liedje)

Dus het lied begint ook zo, later na 20 sec hoor je een vrouwen stem en die zingt dan oeeehhhhhh (en dan een Engelse zin). Later wordt het van rustig opeens hard rock.

Ik hoop dat jullie het vinden en dat ik genoeg details heb vertelt. Succes! :)

Geplaatst:
comment_2105676

Het enige wat me nu zo te binnen schiet zijn de volgende nummers van Evanescence:

Mochten het deze niet zijn, heb je dan wellicht nog wat info? Waar je het nummer tegen bent gekomen, bijvoorbeeld. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2112951

Wat is de track die DJ Tiesto draait in het begin:

http://www.rtlxl.nl/...93-dd0f3f466d40

Tiësto - Lethal Industry

Daarna gaat het over in iets anders dat ik niet ken, het is in ieder geval niet Lethal Industry(da's trance, en de track die erna komt house), maar je vroeg dan ook de track "in het begin". :D

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2138334

Ik zat ''Fat for fun'' gisteren te kijken, en toen kwam er een geweldig nummer op de achtergrond. Helaas weet ik niet de gehele lyrics, maar het was een vrouw die de hele tijd ''Dance dance, right now.'' en andere teksten zei. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.