Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_644271

Weet iemand nog hoe die zomerhit van een x aantal jaren geleden heet?? Volgens mij zat er iets van summer in de titel of artiest.

Bvd

[EDIT]@ Preddy hier onder, hartelijk bedankt. :dans:

Bewerkt: door Mania-92

Geplaatst:
comment_647516

in dit filmpje zoek ik 3 liedjes

http://video.google.nl/videoplay?docid=469...umpen%2Bpatrick

spoel door naar: 4:17 min.

dan zie je de MacDonalds en ik zoek de 3 nummer waar ze op jumpen

1ste: waar die gast met witte trui(dion) staat te jumpen en die andere(patrick) wijst naar hem

2de:komt patrick de Macdonalds uit en begint te jumpen!

3de: hoor je dion: "Nou komt tie!" springen ze en wachten ze en beginnen te jumpen

die nummers zoek ik

Alvast bedankt!

PS. vragen op www.patrick-jumpen.nl? denk je misschien maar nee, heb ik al geprobeerd op die forum maar ik wilde lid worden zeggen ze dat het niet kan, zal wel zeker een gratis forum zijn met meer dan 300+ leden

en heb ook email gestuurd maar ik heb al 2 weken zitten wachten en niks terug wel iets van 5 keer geprobeerd

Bewerkt: door Barttjueh100

Geplaatst:
comment_647589

1ste: waar die gast met witte trui(dion) staat te jumpen en die andere(patrick) wijst naar hem

3de: hoor je dion: "Nou komt tie!" springen ze en wachten ze en beginnen te jumpen

die nummers zoek ik

Alvast bedankt!

PS. vragen op www.patrick-jumpen.nl? denk je misschien maar nee, heb ik al geprobeerd op die forum maar ik wilde lid worden zeggen ze dat het niet kan, zal wel zeker een gratis forum zijn met meer dan 300+ leden

en heb ook email gestuurd maar ik heb al 2 weken zitten wachten en niks terug wel iets van 5 keer geprobeerd

Ik weet alleen de 2e, het liedje heet to france en is van highstreet allstars oid :bier:

Geplaatst:
comment_647624

die nummers zoek ik

Alvast bedankt!

Ik weet alleen de 2e, het liedje heet to france en is van highstreet allstars oid :bier:

nou ik heb die allang maar dat is het niet! lijkt er wel veel op mss een remix?

Geplaatst:
comment_648619
Ik heb weer eens 2 liedjes.

1) I can limma i i can limma. I can limma so much

2) Take a look of mine girlfriend

:klap: Alvast heel erg bedankt

Ik denk dat je dit bedoeld:

I can't live my, I I can't live my life this way

Dat is dus The Dilated Peoples ft. Kanye West - This Way. Hoop dat je die bedoeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.