Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_654067
Alweer, deze twee liedjes in de video.

Alvast bedankt

De eerste is makkelijk te vinden. Het staat in de comments aangegeven. En aangezien er maar 3 comments zijn is dat snel gevonden: Eminem feat. Tricky - Detroit City

De tweede is nog makkelijker, die heb ik wel op CD staan: Sum 41 - Still Waiting

Geplaatst:
comment_655110

Mensen ik kijk weleens naar EuroSport en dan komt er meestal reclame vertelt zo'n gast over bijv wat er in april komt bijv Zwemmen, motors enzovoort ondertussen hoor je ook een muziekje ik wil graag weten van wie dat nummer is.

Geplaatst:
comment_655150
Mensen ik kijk weleens naar EuroSport en dan komt er meestal reclame vertelt zo'n gast over bijv wat er in april komt bijv Zwemmen, motors enzovoort ondertussen hoor je ook een muziekje ik wil graag weten van wie dat nummer is.

Dat is toch copyricht van Eurosport?

Geplaatst:
comment_655268

Dat is toch copyricht van Eurosport?

Ik snap niet wat je bedoelt, kun je maybe duidelijker uitleggen aub?

bijvoorbaat dank!

Geplaatst:
comment_655272

[...]

[quote name='GTA Monster' post='655150'

bijvoorbaat dank!

Hij bedoelt dat het waarschijnlijk een nummer is door en voor Eurosport. ;)

Edit: Ik heb even gezocht, maar kon niets vinden.

Bewerkt: door Moonbeam

Geplaatst:
comment_655335

Weet iemand van de Belgen op dit forum toevallig hoe die soundtrack heet die je hoort in het programma Supertalent in Vlaanderen? Op de site van VT4 kon ik niets vinden, en op internet al evenmin.

Geplaatst:
comment_655381

ik zoek een liedje, een volgens mij best wel bekend liedje, maar ik weet niet hoe heet.

het is het liedje dat ik zojuist hoorde bij het programma kassa, bij de intro van het 'Xbox 360 dossier', weet je wel over die krassen op de cd's

bij voorbaat dank, THE MAX

Geplaatst:
comment_655390
Weet iemand van de Belgen op dit forum toevallig hoe die soundtrack heet die je hoort in het programma Supertalent in Vlaanderen? Op de site van VT4 kon ik niets vinden, en op internet al evenmin.

PM VT4 eens, want dit kan altijd met een copyricht zijn!

Ik altijd met mijn copyricht :$

Geplaatst:
comment_655392
[...]
[quote name='GTA Monster' post='655150'

bijvoorbaat dank!

Hij bedoelt dat het waarschijnlijk een nummer is door en voor Eurosport. ;)

Edit: Ik heb even gezocht, maar kon niets vinden.

Dankje wel voor jullie hulp super!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.