Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_741503
welk liedje is
het liedje begint wanneer hij begint rond te rijden met die getunde audi a4 (het 2de liedje dus)

Ik denk dat dit het liedje is wat jij bedoelt :)

Overigens wil ik zelf graag weten wie de geremixte versie van Krezip's "I would stay" zingt uit de orange reclame.

en dan bedoel ik het liedje dat als 2de komt, dat reggea-achtige geluid.

Bewerkt: door Proximitus

Geplaatst:
comment_742432

Ik zoek de 'auteur' van het liedje 'Burn Baby Burn', ook wel te zien op het einde van Shrek 1 of 2. Want ik vind hem nergens...

En dan nog: Ik zoek de titel en auteur van het liedje dat soms op één te zien is over de Tour De France. Het is iets met 'Vélo....' denk ik...

EDIT: Bedankt IB en Hannes!

Bewerkt: door Pitbull

Geplaatst:
comment_742446
Ik zoek de 'auteur' van het liedje 'Burn Baby Burn', ook wel te zien op het einde van Shrek 1 of 2. Want ik vind hem nergens...

Volgens mij is dat Usher?

En dan nog: Ik zoek de titel en auteur van het liedje dat soms op één te zien is over de Tour De France. Het is iets met 'Vélo....' denk ik...

Volgens mij is dat Joe Dassin -- A velo dans Paris?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_742751
Ik zoek het nr dat ze gebruiken in de reclame van Bavaria City Racing.

Diegene die me kan helpen _O_

Ferry Corsten - The Race .Deze moet het zijn denk ik :engel:

Clip

IB

Bewerkt: door ICE BANANA

Geplaatst:
comment_743535

Weet iemand de namen van een liedje uit de film Koko Flanel (waarbij Urbanus een mannequin word)?

De liedjes waar ik het over heb zijn degene die gespeeld worden wanneer Urbanus over zo'n lopende band loopt om foto's te maken voor die broek, en het liedje dat word gespeeld tijdens de modeshow op het eind (Ik weet niet precies welke stukje, maar er word gezongen en er komen de worden Double Trouble in.) Het is een beetje zo'n rock muziekje

Geplaatst:
comment_744114
ik hoorde al een paar keer een liedje.

het begint met een soort kerk koor, maar gaat daarna verder als een dance achtig iets.

Is het een nederlands liedje?

Want een liedje van Rob de Nijs, genaamd Geloof me heeft eenzelfde soort omschrijving.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.