Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_770196

Ik wil de versie van It's Like That van RUN DMC die ook in VCS zit! Maar ik krijg de hele tijd als ik hem download zo'n versie met zo'n snelle beat erachter. Ik wil de simpele :7 Geen a capella hoor, geen misverstanden.

Weet iemand waar ik deze kan vinden/ hoe die heet? Geen antwoorden als 'ff googlen' graag ^_^

Geplaatst:
comment_770208
Ik wil de versie van It's Like That van RUN DMC die ook in VCS zit! Maar ik krijg de hele tijd als ik hem download zo'n versie met zo'n snelle beat erachter. Ik wil de simpele :7 Geen a capella hoor, geen misverstanden.

Weet iemand waar ik deze kan vinden/ hoe die heet? Geen antwoorden als 'ff googlen' graag ^_^

It's Like That-Run DMC(wat anders en dat liedje is met beat,het is ook een hiphop liedje,maar op een spel hoor je dat niet vaak,ook kan je bas van je sounddinges aanliggen.)

Geplaatst:
comment_770235

Sterker nog ik hoor het nooit :cab: Ik VCS op de PSP dus mijn sounddinges is hetzelfde als iedereen met VCS op de PSP. Ik zal hem eens aansluiten op de gewone boxen op mijn kamer als dat liedje op de radio komt, en goed luisteren :)

Geplaatst:
comment_770337
Sterker nog ik hoor het nooit :cab: Ik VCS op de PSP dus mijn sounddinges is hetzelfde als iedereen met VCS op de PSP. Ik zal hem eens aansluiten op de gewone boxen op mijn kamer als dat liedje op de radio komt, en goed luisteren :)
Toen ik half zo oud was werd een remix van het lied uitgebracht, en dat weet ik nog want het was mijn eerste singletje. Ik denk dat je die versie steeds download, snel tempo en uitgebreide beats eronder. De originele versie, die jij wil, is die uit 1983.

Even YouTuben :tu: (approx minuutje 7)

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_770630
Hoe heet dit liedje..die onder dit filmpje zit:

Dit is het liedje volgens mij: Sensation - The Anthem 2003, het is handig om voortaan even bij het commentaar te kijken, daar kan je het meestal ook zien :).

Bewerkt: door Bigstijn

Geplaatst:
comment_772011

hoi

kan iemand mij vertellen hoe het liedje heet uit de nieuwste reclame van philips. ik bedoel de reclame met die robotchick die een kerel een scheerbeurt geeft

bij voorbaad dank

Geplaatst:
comment_772139
kan iemand mij vertellen hoe het liedje heet uit de nieuwste reclame van philips. ik bedoel de reclame met die robotchick die een kerel een scheerbeurt geeft

bij voorbaad dank

Verder dan dat de maker Raphael Ibanez Di Garayo heet kom ik niet. Als hij het apart voor Philips heeft gemaakt, wat ik vermoed, is het niet onwaarschijnlijk dat het geen naam heeft.
Geplaatst:
comment_773521

Hallo,

Ik ben op zoek naar het liedje dat in de trailer van Midnight Club LA zit. Ik weet dat het '01-digitalism-idealistic_(original_mix)' is, maar dat is hem echt niet. Het geluid is niet hetzelfde.

Weet iemand toevallig waar ik het ECHTE dus precies netals MidnightClub LA kan vinden?

Geplaatst:
comment_773539
Hallo,

Ik ben op zoek naar het liedje dat in de trailer van Midnight Club LA zit. Ik weet dat het '01-digitalism-idealistic_(original_mix)' is, maar dat is hem echt niet. Het geluid is niet hetzelfde.

Weet iemand toevallig waar ik het ECHTE dus precies netals MidnightClub LA kan vinden?

Waarschijnlijk bedoel je Digitalism - Idealistic, dit is het eerste liedje in de clip. De trailer gebruikt slechts een deel van het liedje, dus let niet op de rest die je mischien tegen valt.

Geplaatst:
comment_773589
Hallo,

Waarschijnlijk bedoel je Digitalism - Idealistic, dit is het eerste liedje in de clip. De trailer gebruikt slechts een deel van het liedje, dus let niet op de rest die je mischien tegen valt.

Jah die video die je daar hebt is geupload door mij... :clown:

Ik heb gehoord dat Rockstar het een beetje ging bewerken.

Maar wel bedankt voor je reactie. =)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.