Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_800316

Het eerste nummer, Dat Hardcore nummer!

Neophyte Army Of Hardcore, muziek uit jouw filmpje begint in dat filmpje op 53 sec.

Klik

Al die nummers die er in voorkomen, als ze met z'n vieren bij die 6 mosters komen. Vanaf 57 seconden.

Vanaf 57 secondes hoor ik de volgende 5:

1. Linkin Park - One Step Closer (start)

2. The Offspring - The kids aren't alright (start)

3. Geen idee (start)

4. Die Happy - Supersonic speed (start)

5. Dope - Die Mf Die (start)

6. (ending song) Geen idee (start)

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_801296
Wie weet hoe dit liedjes heet...

Het is een remix op N.E.R.D met Rockstar. Ik kan kijken of ik 'm kan vinden, maar laat ik zeggen dat de kans niet zo groot is denk ik :7

Edit; Of het is geen remix? :S Ff nog zoeken ^^

Edit2: Geen remix, gewoon N.E.R.D - Rockstar. Bewijsje:

Geplaatst:
comment_801782

Hey

Ik wil graag de namen van 2 liedjes weten.

1.

op deze site: http://www.sr.se/P1/src/sing/index.htm?key=7QFWNPOV# klik je op let them sing it for you. En dan typ je "take" in (zonder aanhalingstekens)

Gevonden... (via mijn moeder) het was Take On Me - Aha

2.

En op de eerste pagina vroeg Wazuup om een liedje. Deze wil ik ook graag weten. Deze link:

http://members.lycos.nl/codeinstelling/muziekje.mp3

(In je adresbalk plakken)

Bewerkt: door mark menzo

Geplaatst:
comment_804743

Ik hoorde vanochtend op de radio een liedje, weet niet precies hoe het ging, weet wel dat er de volgende regels in kwamen:

The moonlight in your eyes

Between you and I/me

en dan hoorde je in het refrein geloof ik heel vaak:

way oh way oh way oh way

en dan ook nog een muzikaal stukje (een solo dus ;))

Bewerkt: door Proximitus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.