Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_829646

Een liedje dat gaat ongeveer zo: Wanted, dead or aliiiiiiiive...' Beetje wat gitaar erbij enzo. Ik heb geen zin om het op youtube te zoeken ik vraag het gewoon hier :zz:

Geplaatst:
comment_829648
Een liedje dat gaat ongeveer zo: Wanted, dead or aliiiiiiiive...' Beetje wat gitaar erbij enzo. Ik heb geen zin om het op youtube te zoeken ik vraag het gewoon hier :zz:

2e hit op Youtube. :7 Het is Bon Jovi - Wanted Dead Or Alive.

Geplaatst:
comment_830885
Heey,

Ik ben op zoek naar een nummer maar ik weet de naam niet meer. De videoclip herinner ik me wel nog dus misschien dat iemand weet welk nummer ik zoek.

1. Het is een trance/dance nummer

2. Een negroide man in een oranje pak met vlechtjes herinner ik me in de videoclip

3. Hij rijdt mee in een bus over een zonnig eiland.

4. Hij zingt iets met Sunshine in my life..

Het was een nummer wat ik dit jaar menig keer op TMF voorbij zag komen,

Wie helpt mij _O_

Iemand? :D

Klein bumpje, maar ik dacht, misschien ben je er nog steeds niet achtergekomen hoe dat liedje heet, en komt het nog van pas. :) In ieder geval, als ik die beschrijving zo van je lees, weet ik eigenlijk wel zeker dat je het nummer

bedoelt. :)
Geplaatst:
comment_830897
Ik zoek een nummer die word gebruikt in de reclame op tv van Assassins Creed

is idd heel chill liedje, ik zou t niet weten, wat overigens ook een goed liedje van ac is; Unkle - Lonely souls

En ik ben op zoek naar de naam van dit liedje :puh:

Bewerkt: door Naudin

Geplaatst:
comment_830917
Ik weet het niet zeker maar is het deze Eiffel 65 - Move Your Body

http://www.youtube.com/watch?v=zdecGFSJ_eQ

of deze Anticappella - Move Your Body

http://www.youtube.com/watch?v=r8CUjhxcofw

greetz The Wizard

nee jammer genoeg niet.ik goorde iets met i'll move your body ofzo.(het wa onduidelijk)

maar hoe de intercicor klonk kan ik niet zeggen.

dan krijg je iets van tadadadadadie

EDIT: het kwam niet in me op het aan de leiding te vragen!

Bewerkt: door GTA freakje

Geplaatst:
comment_832474
hey k heb ergens op internet een leuk deuntje gevonden, weten jullie misschien uit welk liedje dit komt?

link: klik

URL: http://www.dezfm.nl/test.MP3

Pianowerk lijkt beetje van Thomas Newman, maarja ik denk niet dat het hem is, het ligt er gewoon aan welke akkoorden het zijn enzo

Bewerkt: door Naudin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.