Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_865321
Dat lijkt me de remix van DJ Gave. Filmpje op YT.

Hartstikke bedankt, Preddy. :) Haha, dat filmpje is trouwens uit de Zino (Tilburg) zo te zien, wat toevallig dat ik dat liedje ook op de site van de Zino tegenkwam voordat ik deze aanvraag deed. :7

Bewerkt: door BaasB

Geplaatst:
comment_866369

Ik hoorde afgelopen weekend in een rockcafe een song waarbij het refrein werd gefloten.

Het is een band (mannen) en het is een rustig liedje waarbij het gefluit maar in je hoofd blijft ronddwalen.

Geplaatst:
comment_866375

De enige plaat die ik kan bedenken gezien het Rockcafé is het nummer Patience van Guns 'n Roses....daar wordt een aantal keren in gefloten en het is en blijft een prachtig nummer :Y

Topic overigens thans samengevoegd met een exemplaar die al wat langer bestond.....

Geplaatst:
comment_867889
Hoe heet het liedje op de achtergrond van de Vodafone reclame?

Om liedjes in reclames te zoeken moet je iets meer informatie geven over de reclame zelf. Vodafone heeft meer dan 1 reclamespot, dus weten wij niet welke excact jij zoekt.

Iets meer info, en dan gaan we zo op zoek. :)

Geplaatst:
comment_868710

Ik heb het album Mixtape 2 van Kempi, en daar staat het nummer Rap 'n' Borie op, wat een soort van interview is.. Op de achtergrond van dat interview hoor je een liedje van 50 cent (geen vocal, alleen instrumental).. Mijn vraag dus, weet iemand hoe dit liedje heet?

P.S. ik had al een topic met deze vraag aangemaakt, maar Sandra gaf me de tip om het hier te posten ;)

Geplaatst:
comment_868727
Ik heb het album Mixtape 2 van Kempi, en daar staat het nummer Rap 'n' Borie op, wat een soort van interview is.. Op de achtergrond van dat interview hoor je een liedje van 50 cent (geen vocal, alleen instrumental).. Mijn vraag dus, weet iemand hoe dit liedje heet?

P.S. ik had al een topic met deze vraag aangemaakt, maar Sandra gaf me de tip om het hier te posten ;)

Bedoel je
van Kempi? Enige wat ik kon vinden op Youtube ervan in ieder geval. De beat die daaronder zit is van het lied Clipse featuring Pharrell Williams-Mr. Me Too

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_868730
Hoe heet het liedje op de achtergrond van de Vodafone reclame?

Om liedjes in reclames te zoeken moet je iets meer informatie geven over de reclame zelf. Vodafone heeft meer dan 1 reclamespot, dus weten wij niet welke excact jij zoekt.

Iets meer info, en dan gaan we zo op zoek. :)

Die van dat ''De beste mobiele telefoon's vindt, je hier, de beste prepaid toestellen'' blablabla.

De nieuwste Vodafone reclame, die op radio en tv is.

Geplaatst:
comment_868735

Bedoel je
van Kempi? Enige wat ik kon vinden op Youtube ervan in ieder geval. De beat die daaronder zit is van het lied Clipse featuring Pharrell Williams-Mr. Me Too

Nee, op de CD is het een interview met Kempi, over racisme enzo:P

Geplaatst:
comment_870410

weet iemand wie dit liedje zingt en hoe die heet????

een link is niet gelukt dus typ bij youtube ''gta san andreas'''in en zoek dan naar GTA San andreas Bike Stunts (video 3)

of zoiets.

Bewerkt: door forumrunner

Geplaatst:
comment_870434
weet iemand wie dit liedje zingt en hoe die heet????

een link is niet gelukt dus typ bij youtube ''gta san andreas'''in en zoek dan naar GTA San andreas Bike Stunts (video 3)

of zoiets.

Je maakt het wel lastig door niet gewoon de link te kopieren, maar ik denk dus dat je dit filmpje bedoelt:

Zo ja dan is het Shadows Fall, met Fury of the Storm

Geplaatst:
comment_870452

Heej, weet iemand hoe het liedje heet waar ze in zingen: 'oh, wath a Beautiful day".

Het wordt gezongen door een man en niet door 'The Bedspins', 'queen', 'U2', en ook niet door 'live 8'.

Het is zo een liedje met een lekkere beat.

Het, ik vermoed het refrein, begint met 'oh wath a beautiful day'

Alvast bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.