Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_878572
Hmzz, iemand een idee hoe dit nummer heet?

Op YouTube vond ik

filmpje terug. Jakob Bienenhalm is de artiest, en waarschijnlijk is de tekst "LOL, Internet!" ook gewoon de titel van dit nummer.
Geplaatst:
comment_878591
Hmzz, iemand een idee hoe dit nummer heet?

Op YouTube vond ik

filmpje terug. Jakob Bienenhalm is de artiest, en waarschijnlijk is de tekst "LOL, Internet!" ook gewoon de titel van dit nummer.

Haha, zalig. Thnx. ;)

Geplaatst:
comment_880667

Ik hoor wel is een liedje op Skyradio met deze tekst ongeveer:

Rolling like a coaster, If you stay to the law

Ik heb geen idee, hoe dit liedje heet. Kennen jullie hem? Het word gezongen door een man.

Geplaatst:
comment_883151

Ik zoek het piano-nummer dat speelt bij de nieuwe "Dreft-reclame" op TV. De reclame is "getekend", dus niet met acteurs erin.

Ik heb m'n camera tegen de TV gehouden om het op te nemen. Niet de beste kwaliteit dus, maar toch beter dan niets natuurlijk ^_^

EDIT: Heb het filmpje net op youtube geupload, het duurt nu natuurlijk nog even eer ik een link heb.

Bewerkt: door demontventoux

Geplaatst:
comment_883192

Weet iemand hoe alle nummers precies heten uit de commercial van Radio Veronica ("Beste 80's en 90's hits!")? Het zijn allemaal hele bekende nummers en ik ken de deuntjes ook wel, maar ik weet zo niet welke artiest het is en hoe de nummers heten. Graag op volgorde zoals je ze in de commercial hoort.

(Ik kan 'm momenteel niet vinden op YouTube o.i.d.)

Geplaatst:
comment_883669
Weet iemand hoe alle nummers precies heten uit de commercial van Radio Veronica ("Beste 80's en 90's hits!")? Het zijn allemaal hele bekende nummers en ik ken de deuntjes ook wel, maar ik weet zo niet welke artiest het is en hoe de nummers heten. Graag op volgorde zoals je ze in de commercial hoort.

(Ik kan 'm momenteel niet vinden op YouTube o.i.d.)

Volgens mij zijn het dezen, ook al weet ik de volgorde niet meer:

Bon Jovi - Summer of 69

Chumbawumba - Tubthumping

NEW ORDER - Blue Monday

Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's

Edit: Die bedoel ik idd :7

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_883984

Ik hoorde vanmorgen op de radio een nummer wat ik wel leuk vond maar hoe zou die toch heten.

Wat ik nog herken is wat ze zei: I wanna be a Sunshine of zoiets. Na de tekst kwam er z'n Jeckyll and Hide-melodie

Alvast bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.