Dennis Bergkamp, die je onderhand een voetballegende kan noemen, heeft vandaag in het gloednieuwe stadion van Arsenal zijn laatste wedstrijd genoemd. Je kan het een pracht wedstrijd noemen. Verslag vind je
hier. Dit is altijd mijn favoriete voetballer geweest, mede dat ik er naar vernoemd ben. Geweldig hoe hij die ballen net om/over die keepers schoot.
Bergkamp kwam op zijn twaalfde terecht in de jeugdopleiding van Ajax, waar hij in 1986 zijn debuut maakte in het eerste elftal. In 1993 vetrok hij naar Inter, wat geen groot succes werd. Hij ging naar Arsenal, waar hij van 1995 tot vanavond speelde. Voor het Nederlands elftal speelde hij in totaal 79 wedstrijden, waarin hij 37 keer scoorde.
Dennis Bergkamp, die je onderhand een voetballegende kan noemen, heeft vandaag in het gloednieuwe stadion van Arsenal zijn laatste wedstrijd genoemd. Je kan het een pracht wedstrijd noemen. Verslag vind je
hier. Dit is altijd mijn favoriete voetballer geweest, mede dat ik er naar vernoemd ben. Geweldig hoe hij die ballen net om/over die keepers schoot.Bergkamp kwam op zijn twaalfde terecht in de jeugdopleiding van Ajax, waar hij in 1986 zijn debuut maakte in het eerste elftal. In 1993 vetrok hij naar Inter, wat geen groot succes werd. Hij ging naar Arsenal, waar hij van 1995 tot vanavond speelde. Voor het Nederlands elftal speelde hij in totaal 79 wedstrijden, waarin hij 37 keer scoorde.
Filmpjes:
Bedankt voor het mooie voetbal Dennis.
Bewerkt: door Froop