Geplaatst: 23 juli 200618 jaren comment_474302 moet je zogroot als mogelijk een gebied hebben dus op het einde alle paarse moeten groen zijn of niet
Geplaatst: 25 oktober 200618 jaren comment_527865 Gangwars zijn k*t, ik heb zo snel mogelijk doorgespeeld toen ik ze unlockte
Geplaatst: 25 december 200618 jaren comment_566533 de gangwars zijn in het begin nog lol maar na een stuk of 15 te hebben gedaan is het me egt beu maja moet nu eenmaal e
Geplaatst: 25 december 200618 jaren comment_566626 de gangwars zijn in het begin nog lol maar na een stuk of 15 te hebben gedaan is het me egt beu maja moet nu eenmaal e Nee de gang wars zijn geen 'verplichting'. Om het spel uit te spelen hoef je alleen Glen Park over te nemen in de missie Doberman. Maar als het je lukt om alle paarse (Ballas) en gele (Vagos) gebieden te veroveren heb je het 'n stuk rustiger in LS (tot de missie The Green Sabre). Daarnaast krijgt je respect ook 'n boost omdat je veel vijandelijke gangleden moet vermoorden. Bewerkt: 25 december 200618 jaren door _KoE_Mzungu
moet je zogroot als mogelijk een gebied hebben dus op het einde alle paarse moeten groen zijn of niet