Ik een PSP met Midnight Club 3: DUB Editiion (Ook andere spellen maar dit is er één van). Nu wilde ik dat weer een keer gaan spelen en toen ik hem er in stopte lade hij niet (Je kreeg het UMD-tekentje niet te zien). Ik haalde hem eruit en keek of er krassen op stonden. Dit was niet het geval maar wel ondekte ik iets anders: Het Doorzichte deel van het "Hoesje" wat om het schijfje zit is ingedeukt.
Ik moet er wel bij zeggen dat het volgensmij een slecht "hoesje" want bij andere "hoesjes" zul je eerder de UMD kapot duwen als dat dit gebreurt.
Nu wil ik jullie mening wat ik moet doen.
Bijv.:
Eigen schuld dikke buld
Nieuwe kopen.
Naar het bedrijf stappen waar ik het gekocht heb.
Foto's
Wat Foto's helaas met Rapidshare geup-load want imageshack pakte ze niet (dus een helehoop gedeuns om ze te be kijken )
Ik een PSP met Midnight Club 3: DUB Editiion (Ook andere spellen maar dit is er één van). Nu wilde ik dat weer een keer gaan spelen en toen ik hem er in stopte lade hij niet (Je kreeg het UMD-tekentje niet te zien). Ik haalde hem eruit en keek of er krassen op stonden. Dit was niet het geval maar wel ondekte ik iets anders: Het Doorzichte deel van het "Hoesje" wat om het schijfje zit is ingedeukt.
Ik moet er wel bij zeggen dat het volgensmij een slecht "hoesje" want bij andere "hoesjes" zul je eerder de UMD kapot duwen als dat dit gebreurt.
Nu wil ik jullie mening wat ik moet doen.
Bijv.:
Eigen schuld dikke buld
Nieuwe kopen.
Naar het bedrijf stappen waar ik het gekocht heb.
Foto's
Wat Foto's helaas met Rapidshare geup-load want imageshack pakte ze niet
(dus een helehoop gedeuns om ze te be kijken
)
Foto 1
Als je goed kijkt zie je de deuk.
Foto 2
Hier heb ik het plaatje bewerkt zodat het misschien wat duidelijker is.