Zelf heb ik er al iets over gelezen op 2 site en daar stond dat hij rond de €150,- zou gaan kosten en rond de tijd van de PS3 uit zal komen. In het OPM boek stond dat ze op de E3 zijn tentoon gesteld.
2. Het Keybord
Zelf weet ik er niet over maar op een van de site's van hierboven stond dat hij ook rond de tijd komt van de release van de PS3.
Ik was benieuwd of er hier iemand al iets meer over weet.
De Eye Toy lijkt me gewoon erg grappig en het Keybord zou me goed van pas komen i.v.m. ik op mijn verjaardag woensdag een WIFI-MAX krijg en internetten met een Keybord lijkt me toch net even iets makkelijker als met het toetsenbordje waar je het nu mee moet doen , dit toetsenbord werkt meer zoals een mob.
Weet iemand of er al nieuws is 2 PSP items?
1. De Eye Toy
Zelf heb ik er al iets over gelezen op 2 site en daar stond dat hij rond de €150,- zou gaan kosten en rond de tijd van de PS3 uit zal komen. In het OPM boek stond dat ze op de E3 zijn tentoon gesteld.
2. Het Keybord
Zelf weet ik er niet over maar op een van de site's van hierboven stond dat hij ook rond de tijd komt van de release van de PS3.
________________________________________________________________________________
Ik was benieuwd of er hier iemand al iets meer over weet.
De Eye Toy lijkt me gewoon erg grappig en het Keybord zou me goed van pas komen i.v.m. ik op mijn verjaardag woensdag een WIFI-MAX krijg en internetten met een Keybord lijkt me toch net even iets makkelijker als met het toetsenbordje waar je het nu mee moet doen
, dit toetsenbord werkt meer zoals een mob.
Groetjes van de nieuwsgierige ASPHALT