Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb realgta3 gedownload, heel polulaire en bekende mod, ik vind t ook wel heel gaaf er is alleen iets mis met de textures, hopelijk kan iemand me helpen, zo ziet het spel er nu uit:

naamloos1pf9.jpg

zoals je ziet doen sommigge auto's heel normaal (bijv de zwart links) maar de rest heeft rare witte gedeeltes of is helemaal wit, wat kan ik doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien is het dan wel zo dat hij niet goed geïnstalleerd is, en dat sommige textures niet in het spel kwamen. Waarschijnlijk zal je hem dan even opnieuw moetten installeren. Als dat niet werkt, dan zou je hem even van een betere bron moetten downloaden, waarbij hij beter is. als ie het dan nog steeds niet doet, dan weet ik het ook niet hoor...

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Ik had dat wel eens in Vice City dat een auto zo helemaalt wit is maar ik heb geen oplossing ervoor....

Sorry dat ik ff offtopic ga maar ik heb een vraag waar heb jij die mod vandaan met die vuist in kleur

Geplaatst:

Die kun je met een mod installeren... :duh:

@Delanoll: Ik raad je gewoon aan hem eventjes opnieuw te installeren, en email anders de maker van die mod eens... Ik hoop dat je hier wat aan hebt. 8)

Ik had dat wel eens in Vice City dat een auto zo helemaalt wit is maar ik heb geen oplossing ervoor....

Sorry dat ik ff offtopic ga maar ik heb een vraag waar heb jij die mod vandaan met die vuist in kleur

dat is die realgtamod, die dus nog niet goed werkt bij mij, in de vicecitymod zit het ook, die werkt wel goed :*D die raad ik je aan, deze mod veranderd het spel in vice city, is heel cool en alle wapens worden ook veranderd naar vcwapens, en je krijgt allemaal nieuwe auto's: ook oa een motor :*D ik ga die maar weer terug zetten want die realgta word niks zo...ik ben nu de mod aant uploaden, over 10 minuten zet ik m in dit bericht. ps ik heb zelf een leesmij geschreven erbij die moet je wel even lezen.

edit: http://rapidshare.de/files/26932581/vcmod.zip.html

plaatje vcmod:

vcmodv11jf4.th.jpg

ps de mod werkt al, ik had de readme niet gelezen :sst:

Bewerkt: door Delanoll

Die had ik ook (REALGTA3).

Verwijder GTA3 en al je mods. Installeer nu de schone GTA 3. Instaleer dan de REALGTA mod. Begin dan new-game. (Voor een saveplek die speciaal door realgta makers is gemaakt). Nu moet alles goed werken :Y

*Ik verzoek een mod of hoger dit blinde bericht te verwijderen, dank u*

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

er staat in de readme van de real gta3 mod dat je de txd.img moet verwijderen vanwege bugs, die word als je gaat spelen opnieuw aangemaakt. heb je dit wel gedaan?

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Heey allemaal ik snap niet waar je die mod moet plaatsen en wat je precies moet doen. ik snap niet warom het niet werkt elke keer kijk ik of de real gta mod er is maar het blijft hetzelfde kan iemand mij alsjeblieft helpen en precies zeggen wat ik moet doen?? ^_^ Alvast bedankt :D:*D

Geplaatst:
Heey allemaal ik snap niet waar je die mod moet plaatsen en wat je precies moet doen. ik snap niet warom het niet werkt elke keer kijk ik of de real gta mod er is maar het blijft hetzelfde kan iemand mij alsjeblieft helpen en precies zeggen wat ik moet doen?? ^_^ Alvast bedankt :D:*D

het is hierboven door ikt precies uitgelegd, je bumpt trouwens een heel oud topic maarja...

>>> Door Dutchy3010: Voor dit soort commentaar zijn de moderators, en ik wil je verzoeken die dan ook voortaan voor je te houden. Trouwens, iemand die iets niet snapt, mag dat altijd opnieuw vragen zodat mensen hem beter kunnen helpen :).<<<

Geplaatst:

in welke map moet je dat dan plaatsen

Want ik hep gta real geinstalleert en hij wou niet installeren in D:\Games\GTA3 en toen hep ik m bij models geinstalleert en nu kom ik niet verder kan iemand me helpen plz?? P.s. wie akn me dat stap voor stap uitleggen? :Y

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd :).<<<

Ik vraag mij af waarom je GTA III niet in de standaard map zet;

C:\Program Files\Rockstar Games

En wat heb jij gedaan? De mod in de Models map van GTA III gezet? Dan zal dat inderdaad niet werken.

Zit er trouwens geen ReadMe bij de mod? Altijd handig om eens door te lezen.

Trouwens, dubbelposten is niet toegestaan, gebruik de p_edit.gif -knop.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

okee ik hep het in die map gezet maar als ik het spel opstart is alles nog steeds hetzelfde :? kan iemand wat duidelijker zijn?

Geplaatst:
okee ik hep het in die map gezet maar als ik het spel opstart is alles nog steeds hetzelfde :? kan iemand wat duidelijker zijn?

als je nou eventjes de readme zou lezen weet je het, daar staat alles in...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...