Jump to content
Geplaatst:
comment_475507

Ik heb weer eens een ernstig probleem met GTA SA. Ik wil hem eventjes spelen, dan staat er zo'n scherm van GTA SA reageert niet en van rapport wel/niet verzenden, dan kijk ik even in de GTA SA map, ik klik eventjes op een willekeurig bestand om hem eventjes te openen (met kladblok) en dan staat er: Toegang geweigerd! Wie heeft hier een oplossing voor?!

Groeten van de (wanhopige) TcT MaFioSo

Featured Replies

Geplaatst:
comment_476330

Als je hem nou eens installeerd op een andere lokatie op je computer. Bijvoorbeeld o peen andere schijf als je dat hebt. en je kan ook gewoon proberen allebestandjes van je cd naar je computer handmatig te kopiëren en gewoon neer zetten. Misschien lukt het dan.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_476385

Ik kan hem niet installeren als hij al geinstalleerd staat. En vanaf de cd handmatig kopieren wil volgens mij ook niet. :N Mijn zusje kon hem ook eens niet spelen, dat was een poosje terug, kon ze de data map niet betreden... Hetzelfde probleem dus.. :cry:

Laat maar, ik kan hem weer spelen!!! Me pa heeft er eens naar gekeken (nerd :puh: ) en hij deed het weer!

Bewerkt: door Donwell

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.