Jump to content
Geplaatst:
comment_475531

ik heb de para uit bf2 in gta gekregen er is aleen 1 probleem en dat is dit

parawf9.th.jpg

zoals je siet is de para voor de player inplaats van bofen.

hoe los ik dit op.

(ik heb hem wel in 3ds rechtopstaan. want als ik er een andere dff in doe dan staat die ook rechtop)

EDIT

zo heb ik ook een bunker in gta uit bf2 staan maar die is ook gekanteld :'(

EDIT

antuurlijk heb ik dit alemaal te danken aan SWYV :) hij heeft mij er bij gehlopen

Bewerkt: door kees1991

Featured Replies

Geplaatst:
comment_475541

hou ook rekening met de XYZ coordinaten

X is rode pijl en moet naar zijden

Y (groene pijl moet naar boven

Z is blauwe pijl en moet naar achteren

maar wat jij best ook doe is de originiele SA para importeren en BF ook en dan kijken naar originiele in welke richting de pijlen zijn en dan van BF2 hetzelfde instellen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_475544

jha dat heb ik gedaan.

en ze waaren alerbij goet. toen heb ik de orginele verwijdert en de niewe geexporteert als dff

EDIT

die bunker dat is nog wel te vixen gewoon met de map editor en dan 90 graden draaien maar met de para wil dat niet

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_475568

hmm, ik ga nu ook eens proberen van dat parachute

edit: haha bij mij is die perfect maar alleen de texture is niet goed, nu even fixen (want ik dacht dat die regenboogtexture nodig was, nee dus

Bewerkt: door SWYV

Geplaatst:
comment_475585

LOL

even de screens op cd plaatsne en dan naar dit pc

mss ga ik toch 2versies van maken, een met glanzend regenboog kleur :puh: en de ander legerkleur

screens komen zometeen hier

Geplaatst:
comment_475594

mailen? ander pc heeft geen internet en staat hier 1m naast? ^^ dus cd-rw is handiger ^^

regenboog glanzende parachute:

gta_sa2006-07-2512-20-47-59.png

gta_sa2006-07-2512-20-54-57.png

nu de leger para:

gta_sa2006-07-2512-30-44-26.png

gta_sa2006-07-2512-30-48-64.png

maar alleen een klein probleempje die ik niet kan fixen met Zmodeler:

gta_sa2006-07-2512-20-50-29.png

de touwen komen niet op de juiste en goede plaats (en ander probleem is dat de dff bestand gesloten is door Zmodeler zelf dus kan ik hem niet reimporteren -_-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.