Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_465255

Niet om stom te doen maar tot nu toe heeft Rockstar nog nooit ingame screens op de voorcover geplaatst. Ze gebruiken altijd van die typische Rockstar-tekeningen, onderverdeeld in vakjes, zoals een soort stripverhaal.

Geplaatst:
comment_465282

Omg, Ryder in Vice City Stories :schater: Maar de kwaliteit van de screens zijn niet zo goed en als je naar een hoesje van een GTA kijkt zie je ook dat ze goed bij elkaar zitten gescheiden door dikke zwarte lijnen ;)

Geplaatst:
comment_470496

Zeker!!! dit is gewoon de cover! prachtig! ik zie wel raars: op dat stickertje linksonder in beeld zie ik staan: Mature 17+... gta is toch 18+?

van mij ook een vette 10!

Bewerkt: door plippop

Geplaatst:
comment_471109

Inderdaad mooi werk! Ik zou het in ieder geval niet zo kunnen.

wil niet klagen hoor, maar Lance is allang dood.

In GTA Vice City is hij dood, ja, maar als het verhaal zich (vermoedelijk) 3 jaar eerder zal afspelen zal hij nog leven ;). Misschien is hij of zijn broer de hoofdpersoon in GTA VCS ^_^, al betwijfel ik dat.

Geplaatst:
comment_475220

mooi gedaan hoor.. maar je hebt toch gewoon een bestaande wallpaper in stukjes geknipt en de witte cover van vcs op voor op gezet? haha goed gedaan hoor.. miss heb je het in 10 min gedaan.. ik photoshop al 6 jaar.. maar toch leuk dat je geknutselt hebt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.