Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Wu Zi Mu

Geplaatst:

Hallo,

Mij lukt de missie niet dat je moet racen, ik heb hem meerdere keren gedaan maar hy lukt niet, iemand tips?? ;) Alvast bedankt

Y55

Featured Replies

Geplaatst:

De eerste?

Ik deed het met de Auto van catalina.Gewoon rustig racen en niet te veel slippen,ik raakte ze kwijt door een PIT manouevre te doen :puh: en gewoon rustig door rijden

De tweede is wel wat moeilijker dan race je in een sportwagen die niet echt goede wegligging heeft in de bossen.Daar raad ik je ook aan om gekoncentreerd te racen (ik had gewoon mist toen ik racete).

Veel geluk nog :)

Geplaatst:
  • Auteur

Okej, hardstikke bedankt hè, ik ga hem zo proberen ;)

Geplaatst:
Hallo,

Mij lukt de missie niet dat je moet racen, ik heb hem meerdere keren gedaan maar hy lukt niet, iemand tips?? ;) Alvast bedankt

Y55

Ik kan misschien wat tips geven. Het is belangrijk dat je een goede auto kiest voor de race, je kan de auto van Catalina nemen die gaat snel maar het is gevaarlijk snel over het heuvelachtig landschap te racen. Je kan er dan ook voor kiezen een jeep-achtige auto te nemen zoals de Rancher, deze mag dan niet zo snel gaan maar hij is beter bestendig tegen het heuvelachtig landschap. Verder moet je rustig rijden, kijk goed uit waar je rijd want je ligt zo omver. Snij alleen af waar het kan, in een bocht bijvoorbeeld, als je op kop ligt moet je rustig blijven door rijden, niet denken dat je het niet gaat halen want dan heb je meer kans op falen. Verder kun je ook nog even in de vrije tijd de route even bijlangs lopen, misschien kom je mooie punten tegen waar je kan afsnijden, en je leert de route ook beter kennen waardoor je niet voor onverwachte verassingen komt te staan. Succes! :)

Geplaatst:
  • Auteur

Okej, dankjewel voor de tip, ik heb hem gehaald ;)

Y55

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.