Render (optioneel): De Ogen uitknippen + verkleinen. Deze op een lege Smiley van het forum plakken samen met een open mondje zodat hij verbaasd kijkt.
Extra (optioneel): Dit het voorbeeld waar ik het idee vandaan heb :
De Smiley kijkt een naar de knop (zie ook orgineel) en drukt dan op de knop zodat er boven komt te staan ASPHALT.
Dan kijkt hij naar schuin boven en als hij "terug" kijkt veranderd zijn gezicht in deze Smiley. Dit blijft een paar seconden staan.
Hierna kinipperd ASPHALT een paar keer en verdwijnt dan. Vervolgen kijkt hij omhoog en komt de bewerkte Smiley van deze er te staan. Nu veranderd de verbaasde Smiley in deze en begint het weer vanvoren af aan.
Type: Avatar
Stijl: -
Grootte: 64 X 64
Afbeelding:
{|}
{|}
{|} 
Tekst:ASPHALT
Rand: -
Kleuren: -
Render (optioneel):
De Ogen uitknippen + verkleinen. Deze op een lege Smiley van het forum plakken samen met een open mondje zodat hij verbaasd kijkt.
Extra (optioneel): Dit het voorbeeld waar ik het idee vandaan heb :
De
Smiley kijkt een naar de knop (zie ook orgineel) en drukt dan op de knop zodat er boven komt te staan ASPHALT.
Dan kijkt hij naar schuin boven en als hij "terug" kijkt veranderd zijn gezicht in
deze Smiley. Dit blijft een paar seconden staan.
Hierna kinipperd ASPHALT een paar keer en verdwijnt dan. Vervolgen kijkt hij omhoog en komt de bewerkte Smiley van deze
er te staan. Nu veranderd de verbaasde Smiley in
deze en begint het weer vanvoren af aan.
PS. de Smiley's zijn al ge upload.
Ik hoop dat dit mogelijk is
.
ASPHALT