Geplaatst: 26 juli 200618 jaren comment_476531 ik heb nu mta geinstalleerd nu start ik het op heb gerigistreerd enal wil ik een room enteren staat er [ NOBODY TO SPECTATE ] wat moet ik doen?
Geplaatst: 26 juli 200618 jaren comment_476535 Voor deze vragen hebben we ook een Mtaforum Moved naar MTA hulp...
Geplaatst: 26 juli 200618 jaren comment_476546 ik heb nu mta geinstalleerd nu start ik het op heb gerigistreerd enal wil ik een room enteren staat er [ NOBODY TO SPECTATE ]wat moet ik doen? Dan is er niemand die je kan bekijken. Als je net een server opgaat, dan krijg je eerst zoveel tijd voordat je ergens spawnt. Of dat je moet wachten tot er een nieuw level komt. In de tijd dat je moet wachten, kijk je naar andere mensen. Als je dan een server pakt waar niemand in zit, krijg je 'Nobody to spectate'. Nobody to spectate is dus gewoon niemand die je kunt bekijken. Groetjes, Dutchy3010
ik heb nu mta geinstalleerd nu start ik het op heb gerigistreerd enal wil ik een room enteren staat er [ NOBODY TO SPECTATE ]
wat moet ik doen?