October 30, 200421 yr hey ik zit nu in die missie van party house waar je die indringers moet afschieten maar waar vind ik een beter wapen dan de pistol?want ik ga telkens dood met die pistol
October 30, 200421 yr Party house? Is da die laatste van OG Loc? Dan heb je geloof ik al de amunation geopend...
October 30, 200421 yr Author Party house? Is da die laatste van OG Loc? Dan heb je geloof ik al de amunation geopend... waar is die ammu nation dan? ik heb wel nog niet C.R.A.S.H. uitgespeeld
October 30, 200421 yr Moet je op de kaart kijken, ik weet niet meer precies wanneer de amunation open ging. Maar op de kaart staan van die pistooltjes daar kan je wapens kopen.
October 30, 200421 yr Author Moet je op de kaart kijken, ik weet niet meer precies wanneer de amunation open ging. Maar op de kaart staan van die pistooltjes daar kan je wapens kopen. er staat alleen een geweertje bij die plaats waar ik een pistol gratis kan krijgen
October 30, 200421 yr Dan is de amunation nog niet open.... en hoe gaat die wel open? Na de missie Dobermann van smoke geloof ik.
October 30, 200421 yr Als het goed is ligt er een tec9 bij de auto's waar de grove de straat mee blokkeert
October 30, 200421 yr Author Als het goed is ligt er een tec9 bij de auto's waar de grove de straat mee blokkeert de ammunation is open!hij gaat open bij de eerste missie van sweet als hij terugkomt
November 1, 200421 yr ik zou graag nog andere wapens hebben behalve de pistol en de uzi. (En die moet ik ook al af pakken van gangsters en cops) Waar kan ik nog andere wapens krijgen, want volgensmij is de ammunition nog niet open bij de missie house party. Wie weet waar ik nog een aantal wapens kan vinden om de missie te halen?
November 1, 200421 yr je op een gegeven moment gebeld door sweet als je een missie van C.R.A.S.H. hebt gedaan en hij vraagt of je een paar ballaz wilt afschieten in .....park. Als je deze missie goed doet gaat de ammunation open. En house party is makkelijk te halen als je maar gebukt blijft en die uzi die voor je ligt gebruikt want met een pistol alleen haal je het niet.
hey ik zit nu in die missie van party house waar je die indringers moet afschieten maar waar vind ik een beter wapen dan de pistol?want ik ga telkens dood met die pistol