Jump to content
Geplaatst:
comment_476758

THE GAME; LIEFDE OVERWINT

De huwelijksplannen van The Game brengen zijn zachtaardige kant naar boven. Hij beweert dat de oorlog met zijn voormalige vriend 50 Cent voorgoed voorbij is. The Game wil namelijk dat niks zijn romance met verloofde Valeisha Butterfield overschaduwt.

De twee rappers hebben al jaren ruzie. 50 Cent en The Game belegden zelfs nog een persconferentie waarop ze hun meningsverschillen voor het oog van de internationale pers bijlegden, maar niet veel later haalden ze toch weer naar elkaar uit. The Game is er nu zeker van dat er echt niet meer gedisst gaat worden en dat al zijn beefs officieel beëindigd zijn. “Mijn beefs bestaan niet meer. Ik heb met niemand op deze aarde ruzie,” aldus The Game

50 CENT HAALT UIT NAAR THE GAME

The Game liet onlangs weten dat zijn beef met 50 Cent ten einde is omdat hij met een schone lei wil beginnen aan zijn huwelijk met Valeisha Butterfield, maar 50 Cent wil daar niks van weten. Hij dropt een mixtape met op de cover The Game als stripper. . 50 verrast iedereen met deze aanval omdat hij de afgelopen maanden juist niet inging op provocaties van The Game en er nu al maanden voorbij zijn gegaan sinds de laatste aanval van The Game. Volgens Lloyd Banks is dat omdat The Game geen prioriteit was voor 50 Cent. Hij had in de tussentijd betere dingen te doen. Maar, zo zegt de rapper: “Niks wordt vergeten.”

Discussie kan beginnen... ^_^

• Reacties 399
  • Bezichtigingen 26.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_506727

Dat over The Game, hij lijkt wel veel op 50. Hij doet nu oom erg veel dingen om geld te krijgen. Naja logisch hij heeft al erg lang geen hit gehad, hij wil dus gewoon geld hebben.

Geplaatst:
comment_506738

Wat is er raar aan om een schoen op de markt te brengen? Maar The Game heeft nu in Amerika een hit (One Blood) en die schoen brengt hij tegelijk uit met zijn nieuwe album volgens mij.

EDIT: Oh nee, een beetje daarna.

Bewerkt: door CenMan

Geplaatst:
comment_506812

De Single One Blood doet het inderdaad erg goed,

Ik vond de eerste release van The Hurricanes cool, en kijk uit naar het design van de 2e, hoop deze dan wel in Nederland op te kunnen sporen.. :)

Als Game schoenen maakt lijkt hij niet op 50, Eminem brengt binnenkort ook een nieuwe Nike schoen op de markt, P. Diddy heeft al jaren een eigen kleding lijn, nog meer voorbeelden ?

Geplaatst:
comment_506826

Ik vond de eerste release van The Hurricanes cool, en kijk uit naar het design van de 2e, hoop deze dan wel in Nederland op te kunnen sporen.. :)

Als Game schoenen maakt lijkt hij niet op 50, Eminem brengt binnenkort ook een nieuwe Nike schoen op de markt, P. Diddy heeft al jaren een eigen kleding lijn, nog meer voorbeelden ?

Dat van eminem brengt ie niet op de markt, dat zijn door hem ontworpen Nikes om die op E-Bay te verkopen voor een goed doel :puh:

Geplaatst:
comment_506995

Ik heb naar One Blood geluisterd. Ik vind het een goed nummer. Het doet me denken aan een van zijn eerste singles. De beat lijkt veel op de beat van Certified Gangsta. Om dat nummer heen werd zijn eerste videoclip gemaakt. De vraag is of dit een hit gaat worden in Nederland.

Geplaatst:
comment_507027

Dat ligt eraan of de clip in Nederland te zien is denk ik. Als ze het hier genoeg op tmf enzo laten zien wordt het wel een hit omdat iedereen daar zo achteraan huppelt.

Maar nog meer mensen hebben schoenen hoor, Snoop Dogg, Birdman, 50 Cent.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_518892
DaddyPimp of CenMan, heeft een van jullie pics van de Hurricanes?

Ik zal er binnekort eens foto's van maken als ik tijd heb :)

Btw dit is de cover van Game's nieuwe album:

game.jpg

Vergelijk hem is met zijn 1e album..

thedocumentary.jpg

Had hem íets anders verwacht.. :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.