Jump to content
Geplaatst:
comment_476758

THE GAME; LIEFDE OVERWINT

De huwelijksplannen van The Game brengen zijn zachtaardige kant naar boven. Hij beweert dat de oorlog met zijn voormalige vriend 50 Cent voorgoed voorbij is. The Game wil namelijk dat niks zijn romance met verloofde Valeisha Butterfield overschaduwt.

De twee rappers hebben al jaren ruzie. 50 Cent en The Game belegden zelfs nog een persconferentie waarop ze hun meningsverschillen voor het oog van de internationale pers bijlegden, maar niet veel later haalden ze toch weer naar elkaar uit. The Game is er nu zeker van dat er echt niet meer gedisst gaat worden en dat al zijn beefs officieel beëindigd zijn. “Mijn beefs bestaan niet meer. Ik heb met niemand op deze aarde ruzie,” aldus The Game

50 CENT HAALT UIT NAAR THE GAME

The Game liet onlangs weten dat zijn beef met 50 Cent ten einde is omdat hij met een schone lei wil beginnen aan zijn huwelijk met Valeisha Butterfield, maar 50 Cent wil daar niks van weten. Hij dropt een mixtape met op de cover The Game als stripper. . 50 verrast iedereen met deze aanval omdat hij de afgelopen maanden juist niet inging op provocaties van The Game en er nu al maanden voorbij zijn gegaan sinds de laatste aanval van The Game. Volgens Lloyd Banks is dat omdat The Game geen prioriteit was voor 50 Cent. Hij had in de tussentijd betere dingen te doen. Maar, zo zegt de rapper: “Niks wordt vergeten.”

Discussie kan beginnen... ^_^

• Reacties 399
  • Bezichtigingen 26.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_716325
Dat niet eens, hij blaft man, maarja dat doen ze allemaal. Vind dat gewoon dom, dat je voor die 3 woordjes miljoenen kan verdienen, Dus als ik nu Yeah! What! en blablablabalka ga roepen word ik ook zo miljonair...

Nah het moet wel orgineel zijn, dan moet je roepen JA!, WAT ZEG JE! en DAT IS GOED!

Geplaatst:
comment_716326

Ik las dat ook net op Wikipedia

50 Cent en T.I. hebben dat bevestigd.

T.I. heeft al samengewerkt met Em.

Op de Track "Touch Down" van T.I vs. T.I.P.

De gasten op het album zullen waarschijnlijk D12, Dr. Dre, Obie Trice, 50 Cent, Bobby Creekwater, Stat Quo, Cashis, Nate Dogg, Akon & T.I. zijn

Geplaatst:
comment_716887

En ook de beste westsider komt weer met een album.

Snoop Dogg!

Met zijn 9e album

Eerder zijn de volgende uitgekomen

Doggystyle

Tha Doggfather

Da Game Is to Be Sold, Not to Be Told

No Limit Top Dogg

Tha Last Meal

Paid tha Cost to Be da Bo$$

R&G (Rhythm & Gangsta): The Masterpiece

Tha Blue Carpet Treatment

Hij nieuwe album gaat Ego Trippin' heten.

Hier heb je Snoop's Eigen verhaal

"I'mma do the whole record, me by myself. I don't want no guest rappers, no singers, nothing. Just Snoop Dogg. I want you to feel me. When I think of all the greats before me...I bought Rakim's album the other day for the hundredth time, no guest rappers. I bought one of KRS-One's albums the other day for the hundredth time, no guest rappers..."

Dit zei hij in een intervieuw met mtv.com

bron: Wikipedia

Bewerkt: door Da Phoenix

Geplaatst:
comment_717367
Dat komt denk ik omdat Eminem goed bevriend is met G-Unit.

Game disst Em ook in "My Bitch"

Dat is niet officieel bevestigd. Want dan had Eminem allang een disstrack terug gemaakt, maar waarschijnlijk is het wel op Em gericht. Als Em een disstrack zou maken zou hij Game echt kapot dissen volgens mij, ik denk dat hij dan weer een beetje terug gaat naar vroeger met z'n harde disses etc. Maar er komt er geen denk ik omdat Em een beetje gestopt is met beef shit etc.

*EDIT:

Van Snoops album vond ik That's That (Ft. R.Kelly), Vato (Ft. B-Real) & 10 Lil' Crip Niggas wel relaxt. Ik hoop dat'ie weer een beetje terug gaat naar zijn Old Skool shit.

Bewerkt: door DaddyPimp

Geplaatst:
comment_717461
Dat komt denk ik omdat Eminem goed bevriend is met G-Unit.

Game disst Em ook in "My Bitch"

Dat is niet officieel bevestigd. Want dan had Eminem allang een disstrack terug gemaakt, maar waarschijnlijk is het wel op Em gericht. Als Em een disstrack zou maken zou hij Game echt kapot dissen volgens mij, ik denk dat hij dan weer een beetje terug gaat naar vroeger met z'n harde disses etc. Maar er komt er geen denk ik omdat Em een beetje gestopt is met beef shit etc.

*EDIT:

Van Snoops album vond ik That's That (Ft. R.Kelly), Vato (Ft. B-Real) & 10 Lil' Crip Niggas wel relaxt. Ik hoop dat'ie weer een beetje terug gaat naar zijn Old Skool shit.

Game disst eminem in een stukje wat gaat over dat 50 Cent het mannelijk geslachtsdeel van een witte bitch zuigt ;)

Geplaatst:
comment_717468

De helft van z'n (nieuwe) singles van The Game is diss tussen G-unit en de leden en de vrienden. Moest hij eens een song maken zonder een diss, dan konden de hiphopliefhebbers(en fans van hem) eindelijk eens heel eht liedje beluisteren zonder een diss van G-unit tegen te komen.Anders als je luistert naar z'n oude liedjes(toen hij nog niet disste over G,maar er dan inzat)waren echt mooi.Ik hoop dat hij vlug stopt met z'n disssongs!

Bewerkt: door sevaboy

Geplaatst:
comment_717493

De diss tracks zijn al aardig verminderd hoor, maar ik moet zeggen dat ik You Know What It Is Vol. 3 geweldig vond, ook al zijn het alleen maar disses.

Snoop is weer terug met The Blue Carpet Treatment vind ik.. :), Die shit met Pharrel kon ik niet waarderen.

Geplaatst:
comment_717505
De helft van z'n (nieuwe) singles van The Game is diss tussen G-unit en de leden en de vrienden. Moest hij eens een song maken zonder een diss, dan konden de hiphopliefhebbers(en fans van hem) eindelijk eens heel eht liedje beluisteren zonder een diss van G-unit tegen te komen.Anders als je luistert naar z'n oude liedjes(toen hij nog niet disste over G,maar er dan inzat)waren echt mooi.Ik hoop dat hij vlug stopt met z'n disssongs!

Hij heeft nog nooit een single gemaakt met een G-Unit diss...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.