Jump to content
Geplaatst:
comment_476758

THE GAME; LIEFDE OVERWINT

De huwelijksplannen van The Game brengen zijn zachtaardige kant naar boven. Hij beweert dat de oorlog met zijn voormalige vriend 50 Cent voorgoed voorbij is. The Game wil namelijk dat niks zijn romance met verloofde Valeisha Butterfield overschaduwt.

De twee rappers hebben al jaren ruzie. 50 Cent en The Game belegden zelfs nog een persconferentie waarop ze hun meningsverschillen voor het oog van de internationale pers bijlegden, maar niet veel later haalden ze toch weer naar elkaar uit. The Game is er nu zeker van dat er echt niet meer gedisst gaat worden en dat al zijn beefs officieel beëindigd zijn. “Mijn beefs bestaan niet meer. Ik heb met niemand op deze aarde ruzie,” aldus The Game

50 CENT HAALT UIT NAAR THE GAME

The Game liet onlangs weten dat zijn beef met 50 Cent ten einde is omdat hij met een schone lei wil beginnen aan zijn huwelijk met Valeisha Butterfield, maar 50 Cent wil daar niks van weten. Hij dropt een mixtape met op de cover The Game als stripper. . 50 verrast iedereen met deze aanval omdat hij de afgelopen maanden juist niet inging op provocaties van The Game en er nu al maanden voorbij zijn gegaan sinds de laatste aanval van The Game. Volgens Lloyd Banks is dat omdat The Game geen prioriteit was voor 50 Cent. Hij had in de tussentijd betere dingen te doen. Maar, zo zegt de rapper: “Niks wordt vergeten.”

Discussie kan beginnen... ^_^

• Reacties 399
  • Bezichtigingen 26.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_477705

Of als hij, of hij gaat, of als die springt..

Jongens wel even serieus met elkaar discussiëren. Houd het in ieder geval even netjes, en probeer elkaar niet af te katten maar gewoon normaal als verstandige mensen over Rap/Hiphop discussiëren.

Bij voorbaat dank. :cya:

Geplaatst:
comment_477795

Hmmm, Game is geen Math meer dat is opzich wel jammer gelukkig houd de samenwerking met Dre niet op anders kon het wel is een heel ander album worden, als je snapt wat ik bedoel.

Vind het een beetje zwak van G-Unit om nu opeens een "oude" beef weer op te rakelen...

Nu blijft Game denk ik ook niet stil, You Know What It Is! 8)

Cool dat Black Wall nu ook een kans gaat krijgen, want BWS heeft volgens mij betere rappers dan G-Unit... :)

Goh, Lange Frans & Baas B...

Wie waren dat ook alweer?

Owjah... De mensen die met knuppels slaan, gedisst worden door Kimo en worden bekogeld door mensen op een concert waarna Lange de verkeerde aanvalt...

Verder zijn deze on-originele rappers de naam rapper niet waard, het zijn rappers die alleen rappen over de commerciele dingen na mijn mening, : Zoals met Theo van Gogh toen was het allemaal zo "'Zinloos", waarna ze later in een nummer staan te jumpen en zeggen: "Je kan niet rollen met ons, of rotten in de hel" ik vind dit zeer tegenstrijdig als je echt tegen geweld bent, Ook jatten ze nog liedjes, Kont 101, 21 Vragen, Mijn Band... Allemaal zeer zwak, hele zielige mensen na mijn mening, maar ja dat is mijn "Supervisie" :schater:

Weet iemand btw wanneer The Doctors Advocate uitkomt? :D

Geplaatst:
comment_477847

Wat Lang Frans deed was inderdaad dom, staat ie eerst over zinloos geweld te zingen, dan slaat ie allerlei vieze taal uit op een concert(de exacte woordkeuze zal ik hier niet prijsgeven, omdat ik dan denk ik nooit meer terug kan komen op het forum door een ban), dan krijgt ie een ijsklontje tegen z'n k*tkop, en dan slaat ie de verkeerde :duh:

Geplaatst:
comment_477853
Hmmm, Game is geen Math meer dat is opzich wel jammer gelukkig houd de samenwerking met Dre niet op anders kon het wel is een heel ander album worden, als je snapt wat ik bedoel.

Vind het een beetje zwak van G-Unit om nu opeens een "oude" beef weer op te rakelen...

Nu blijft Game denk ik ook niet stil, You Know What It Is! 8)

Cool dat Black Wall nu ook een kans gaat krijgen, want BWS heeft volgens mij betere rappers dan G-Unit... :)

Goh, Lange Frans & Baas B...

Wie waren dat ook alweer?

Owjah... De mensen die met knuppels slaan, gedisst worden door Kimo en worden bekogeld door mensen op een concert waarna Lange de verkeerde aanvalt...

Verder zijn deze on-originele rappers de naam rapper niet waard, het zijn rappers die alleen rappen over de commerciele dingen na mijn mening, : Zoals met Theo van Gogh toen was het allemaal zo "'Zinloos", waarna ze later in een nummer staan te jumpen en zeggen: "Je kan niet rollen met ons, of rotten in de hel" ik vind dit zeer tegenstrijdig als je echt tegen geweld bent, Ook jatten ze nog liedjes, Kont 101, 21 Vragen, Mijn Band... Allemaal zeer zwak, hele zielige mensen na mijn mening, maar ja dat is mijn "Supervisie" :schater:

Weet iemand btw wanneer The Doctors Advocate uitkomt? :D

7 November komt hij uit... als hij niet meer met Dre zou werken zou hij ook de titel moeten veranderen.

GGGG-UNOT

Geplaatst:
comment_477999
Wat Lang Frans deed was inderdaad dom, staat ie eerst over zinloos geweld te zingen, dan slaat ie allerlei vieze taal uit op een concert(de exacte woordkeuze zal ik hier niet prijsgeven, omdat ik dan denk ik nooit meer terug kan komen op het forum door een ban), dan krijgt ie een ijsklontje tegen z'n k*tkop, en dan slaat ie de verkeerde :duh:

Inderdaad, ik heb namelijk een erge hekel aan hypocriete mensen!

7 November al, lekkere tijd word dat!

6 November ben ik jarig, (Nintendo Wii ?)

7 November, nieuwe Game album.. :)

Geplaatst:
comment_478059

Nieuwe stelling:

Zijn muziek zenders zoals TMF, MTV en The Box goed of slecht voor de hip hop wereld?

Ik vind dat het kut is omdat nu zelfs de slechtste rapper veel geld kan verdienen als zijn liedje maar op tv komt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_478060

Op die klote zenders als TMF enz zenden ze nooit rap en hiphop clips uit.

Het is allemaal van die domme club muziek, waar langzamerhand me kop van begint te knappen. :puh:

Geplaatst:
comment_478202

Naja,MTV en TMF zijn rot zenders voor Hip-Hop,daar zul je het niet veel tegenkomen.

Maar toch een feit is, dat TMF wel TMF Pure heeft, met alleen maar Hip-Hop en R&B hits.

Geplaatst:
comment_478212

maar het blijft altijd zo, maakt niet uit welke muziek zender, dat en liedje niet goed hoeft te zijn om mensen er naar te laten luisteren, als het maar op tv komt. En dat haat ik.

Geplaatst:
comment_478239

TMF zend alles uit wat commercieel is, het hoeft geen goede muziek te zijn...

Kijk maar naar dat nieuwe liedje van De Jeugd Van Tegenwoordig... :{

MTV, is opzich wel een coole zender deze zend diverse soorten muziek uit.

The Box,

Ik denk dat je niet over The Box kan oordelen omdat The Box voor iedereen in een andere provincie andere clips uitzend.

In Amsterdam word er nog heel veel Rap/Hip-Hop aangevraagd, dus is The Box voor mij de zender.

Helaas kan ik hem niet zelf niet ontvangen vanwege Digitale Tv...

Mensen probeer ook is een mening te hebben zonder in het argument te vloeken (een scheldwoord te zetten) :ch:

Geplaatst:
comment_478329

De echte Rap/Hip Hop is op dit moment ver te zoeken. De Jeugd Van Tegenwoordig kunnen geen eens rappen. Wat die Willie Wartaal voor wartaal uitslaat slaat helemaal nergens op, Vieze Fur en P Dronq zijn alleen maar dronken en hun raps rijmen soms niet. Teksten hoeven niet te rijmen alleen moeten ze wel met wat orgineels komen. Voor Lange Frans en Baas B heb ik helemaal geen respect, het zijn commerciele rappers en hun teksten slaan helemaal nergens op. Maar gelukkig is er nog talent in Nederland. Negativ, Kimo en Yes-R hebben goede teksten en hun flow is zeer goed te noemen.

Ik reageer even op die stelling. Aan de ene kant ben ik het mee eens met de stelling en aan de andere kant ben ik niet eens met de stelling. Ik ben voor een deel met deze stelling eens omdat je de laatste tijd de meest neppe rappers ziet doorbreken. De muziekzenders geven ze aandacht omdat ze waarschijnlijk er een hit in zien en daardoor verdienen die zenders geld. De echte Rap/Hip Hop wordt verziekt omdat veel mensen denken dat ze kunnen rappen. Gasten die er niks van kunnen zijn: De Jeugd Van Tegenwoordig en Vanilla Ice(In de jaren 90). Aan de andere kant zijn die zenders goed voor de Rap/Hip Hop. Ik zag op MTV een reportage over de doorbraak Rap/Hip Hop op het eind van de jaren 80/begin jaren 90. MTV had toen een programma waar veel rappers van nu hadden opgetreden. Denk aan Busta Rhymes, Jay-Z, NWA, Snoop Dogg en Tupac(ook al is hij nu dood). MTV heeft voor de doorbraak van de Rap/Hip Hop gezorgd.

Bewerkt: door Colonel Cortez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.