Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41078 Heeyzzz gister reed ik een uur rond en kwam ik in een gedeelte waar allemaal honda nsx reden (niet de echte natuurlijk :lol: ) hij heeft twee grote uitlaten en is heeeeel erg snel. Wie weet in welk deel die van los santos staat? laats kevin!!
Geplaatst: 10 november 200420 jaren comment_46761 In de buurt van waar je voor Tenpenny missies moet doen ( in het begin van het spel ) Boven downtown los santos zeg maar.
Geplaatst: 10 november 200420 jaren comment_46779 In de buurt van waar je voor Tenpenny missies moet doen ( in het begin van het spel ) Boven downtown los santos zeg maar. moest je in het begin vant spel missies voor tenpenny doen :unsure: :blink: das tog die agent?
Geplaatst: 10 november 200420 jaren comment_46840 In de buurt van waar je voor Tenpenny missies moet doen ( in het begin van het spel ) Boven downtown los santos zeg maar. moest je in het begin vant spel missies voor tenpenny doen :unsure: :blink: das tog die agent? Ja want toen moest je naar die donut tent gaan, remember
Heeyzzz
gister reed ik een uur rond en kwam ik in een gedeelte waar allemaal honda nsx reden (niet de echte natuurlijk :lol: ) hij heeft twee grote uitlaten en is heeeeel erg snel. Wie weet in welk deel die van los santos staat?
laats kevin!!