Jump to content
  • Reacties 973
  • Bezichtigingen 98.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1036471

Zoals beloofd mijn bureaublad op XP. Het zal je vast wel opvallen dat ik geen foto's van auto's o.i.d. als afbeelding heb, ik vind het fijner oom gewoon een Windows wallpaper te gebruiken. Net als ArticLight voel ik me ook beter met een opgeruimd bureaublad.

Geplaatst:
comment_1036549
Zoals beloofd mijn bureaublad op XP. Het zal je vast wel opvallen dat ik geen foto's van auto's o.i.d. als afbeelding heb, ik vind het fijner oom gewoon een Windows wallpaper te gebruiken. Net als ArticLight voel ik me ook beter met een opgeruimd bureaublad.

Waarom denk je dan dat ik totaal geen pictogrammen op mijn desktop heb staan, ik gebruik de startmenu hiervoor.

Later,

Geplaatst:
comment_1036577

Waarom denk je dan dat ik totaal geen pictogrammen op mijn desktop heb staan, ik gebruik de startmenu hiervoor.

Later,

Dat vind ik al helemaal niet fijn. Alleen programma's die ik vaak gebruik zet ik op mijn bureaublad, daar is hij immers voor bedoelt! ^_^

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.