Jump to content
  • Reacties 973
  • Bezichtigingen 98.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1988182

Ik vind dat er raar uitzien, zo'n geprintscreende dubbelscreen...

Ik kan mijn achtergronden niet laten zien, het zijn namelijk de BF3 Aftermath wallpapers voor Premium Members Only...

Maar ik kan wel mijn 2 favorieten laten zien: (Welke dus niks te maken hebben met BF3 :puh:)

nmBNn.jpg

2hGvl.jpg

Geplaatst:
comment_1988185

Ik vind dat er raar uitzien, zo'n geprintscreende dubbelscreen...

Ik kan mijn achtergronden niet laten zien, het zijn namelijk de BF3 Aftermath wallpapers voor Premium Members Only...

Maar ik kan wel mijn 2 favorieten laten zien: (Welke dus niks te maken hebben met BF3 :puh:)

Gebeurt automatisch als ik printscreen in paint plak. Ik heb namelijk 2 monitoren aangesloten een 32" en een 17" ;')

Geplaatst:
comment_1988188

Bij dezen. Heb uiteraard wel meer games, maar ik vond het wel leuk om al m'n GTA's op een rijtje te hebben:)

post-125040-0-42075300-1354126124_thumb.jpg

Bewerkt: door Foreigner97

• 10 maanden later...
Geplaatst:
comment_2095119

Pictogrammen gebruiken? Ik ben veel te hipster daarvoor.

2qar8fm.jpg

Bijgevolg potentieel een van de saaiste desktops. Of net de coolste, maar dat is dan mijn mening. Het blauw van de desktop schijnt mooi rond al mijn programma rond wanneer ze open staan, ook de reden dat deze achtergrond al... nou ja, 12 maanden mijn vaste dekstop is. Is ook het eerste wat ik heb ingesteld toen ik een nieuwe laptop had.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.