Jump to content
Geplaatst:
comment_477689

Hallo ik zoek nog steeds een hoofdrol speler een nieuw poppetje dus voor de mod terunti's islands.

Maar nu wou ik cesar is even uit testen en wou hem als deff exporteren als vc maar kan dat wel sa poppetje converteren naar vice city.

Want 3ds max geeft bij mij steeds de fout je hebt meer dan een hyriacie of zoiets geselecteerd wat doe ik fout.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_477885

ik wil een karakter uit sanandreas converteren naar de hoofdrol speler van vice city dat je dus dat poppetje uit sanandreas in vice city kunt spelen en ik wil graag cesar dat je die in vc kunt spelen kan dat.

Geplaatst:
comment_477898

Ik weet het niet zeker maar mischien werkt auto's converteren wel het zelfde als personage's/poppetjes.

Als dat zo is dan heb ik hier de tut van Matiscus voor je:

-klik-

Het is wel zo dat in de tut het van VC naar SA geconverteerd wordt terwijl jij het juist andersom wilt, ik denk dat je sommige dingen dus net andersom moet doen, maar dat moet je zelf maar even bekijken..

Succes ermee.

Bewerkt: door Goliat

Geplaatst:
  • Auteur
comment_477936

Ja oke zo heb ik eht al gedaan txd is gelukt maar als ik het poppetje als dff wil exporteren dan zegt hij van MORE THAN 1 HIERARCHY IS SELCTED ONLY ONE IS ALOWED als ik hem wil exporteren als vc dff :S

Geplaatst:
comment_477998

Het zal niet 1 2 3 gedaan worden. Sinds San Andreas ook werkt met spieren etc. en de object namen (Zoals armen) hebben andere namen in Vice City. Ik denk dat je dat niet gaat lukken aangezien je daar echt met de KAM scripts moet experimenteren. Ik heb het zelf nooit gedaan dus ik kan je jammergenoeg niet verder helpen.

Geplaatst:
comment_478013

Nee zo simpel is het niet. De player is geen vast object zoals een gebouw. Het beweegt en in SA word het ook

gespierder en is het aan te passen. Simpelweg de dff en txd veranderen zorgt 100% voor een chrash.

Mvg, Wazuup

Geplaatst:
comment_478260

ik geloof dat npc 's geen spieren hebben hoor....

naja maar je zou in ieder geval de dff op een bepaalde manier moeten exporteren en dat gaat geloof ik niet met kams scripts..

het was iets met een plugin ik zal wel even voor je kijken.

greets

{EDIT}

weer gevonden

Steve-m gta site

daar staat een tut op hoe je poppetjes kan exporteren en alles wat er bij hoort..

nog niet zo eenvoudig..

greets

Bewerkt: door gybrus

Geplaatst:
comment_478799

Waarom zou je de gehele characters omwisselen, als het ook simpeler kan, je neemt de normale textures van CJ, en gebruikt die voor Tommy, er zullen eventueel wat bugs kunnen voorkomen, maar de textures in principe hetzelfde opgebouwd ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.