Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Adroma

Kan je op de PS2 ook een andromada ( Vliegtuig ) ook spawen?? Of staat hij ergens ??

Please wie helpt me??

Y55

post-48896-1154110458_thumb.jpg

Featured Replies

de andromada kan alleen met mods gespwant worden

Het is Andromada en ik ben bang dat je hem op de PS2 niet kan krijgen, tenzij je op één of andere manier de Andromada uit Stowaway weet te jatten

Edited by Lance Dance

je kan hem volgens mij nergens vinden,je kan hem alleen vinden met de ARmax dit progamma vindt je oa ion de mediamarkt.

greetz,MM :cya:

• Author

Ik ga 't proberen

Thanks

Y55

Nee, helaas niet. :N

De Andromada heeft geen vindplaatsen, en aangezien je GTA San Andreas op de PS2 hebt, kun je ook geen mod downloaden waarmee je voertuigen kunt spawnen. :( Helaas...

Misschien kan het wel met de Armax, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb daar niet echt verstand van. :$

EDIT: En alweer ben ik te langzaam. :duh:

Groeten BaasBart :cya:

Edited by BaasB

• Author

Nogg een vraag, waarom kan je niet in de vliegtuigen op het vliegveld van san Fierro?? En by de andere well??

Y55

Nogg een vraag, waarom kan je niet in de vliegtuigen op het vliegveld van san Fierro?? En by de andere well??

Y55

Je zal in alle vliegtuigen kunnen na de missie Learning to Fly (de vliegschool).

• Author

Okej, Thanks

Hmm maar het vliegtuig in de missie Stowaway is een Andromada, en tenzij die op slot zit moet er een manier zijn om die te kapen en zo de missie te laten falen

Hmm maar het vliegtuig in de missie Stowaway is een Andromada, en tenzij die op slot zit moet er een manier zijn om die te kapen en zo de missie te laten falen

Daar is hij veel te snel voor aangezien je hem net kunt halen via het achterluik. En het is ook maar de vraag of de deur open kan.

ASPHALT :cya:

tenzij jij volg gas met een motor achter een vliegtuig aan rijdt, naast de deur gaaat rijden, van je motor afstpringt en met het vliegtuig meerent dat 200 km/h gaat, kan dat wel lukken

niet mogelijk dus, want het vliegtuig rijdt al weg in die misie voordat je uberhaupt van start bent gegaaan met je motor.

• Author

Okej bedankt voor de hulp :D

Y55

• Author

Ik ga de code doen van jet pack :D Mischien lukt dat wel :D

Y55

• Author

Ohh.. jammer :( :'(

Mja ik zie wel :D

Y55