Jump to content
Geplaatst:
comment_479281

Zo ik denk dat de vraag nu wel duidelijk moet zijn :) . Welke ploeg denk jij dat er dit jaar de belgische competitie wint? Je moet een team aanduiden dat je Denkt en geen team dat je Wilt!

Ik denk dat Anderlecht zijn titel gaat verlengen. Met hun aankopen. Alhoewel ze maar nipt zijn gewonnen tegen Sint-Truiden, maar dat is altijd al het zwarte beest geweest van Anderlecht. :Y

Ik supporter voor Standard, maar nu zullen ze het toch (denk ik) niet halen. Ze verliezen tegen Sporting Lokeren met 2-1 :N .

Ik ben benieuwd wat jullie gaan zeggen! (Ik denk dat je toch allemaal Anderlecht of Brugge gaan nemen :sst: !)

Wie wint de Belgische competitie 06-07 38 leden hebben gestemd

1. 1. Welke voetbalclub wint de Jupiler Leaque 06-07

• Standard
      3
    • Anderlecht
      16
    • Club Brugge
      6
    • Lierse
      1
    • Sporting Lokeren
      1
    • KAA Gent
      0
    • Brussels
      0
    • Racing Genk
      7
    • Westerlo
      1
    • Germinal Beerschot
      1
    • Zulte-Waregem
      0
    • Andere ploeg namelijk ...
      1

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_570431
ik heb gestemd op standard.

PS:heb geen verstand van belgisch voetbal. :cab:

Wrm stem je dan, zo'n stemmen zorgt voor slechte eindresultaten evenals jij Wijst...

Maar ik heb voor KRC gekozen. :klap:

BTW wie heeft voor Lokeren gekozen :schater::schater: HAHAHA dan moet er een wonder gebeuren OF een gokchinees moet tussen bijden komen! :schater:

Geplaatst:
comment_570886

club brugge of anderlecht

* denkt goed na *

ik denk anderlecht :puh:

EDIT: heb ook geen verstand van belgisch voetbal maar bij fifa kom ik ze vaak tegen in een europees toernooi en dan zijn ze goed :*D

Bewerkt: door Mr. Inferno

• 2 weken later...
  • 5 weken later...
Geplaatst:
comment_611901

ik haat rcs anderlecht en club brugge

maar heb voor rsc gekozen omdat ze rsc genk hebben veslaan en ze stonden op nr.1

maar miscchien kan rc genk zich herpakken??

edit: het is dusz racing genk, oftopic:en sorry als dat kwest bij de fans maar het is ieders zijn mening

misschie haten jullie ksv roeselare maarja

Bewerkt: door sevaboy

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_623117
:dans: Ik denk Anderlecht omdat ze goeie spelers hebben en goeie aankopen gedaan bijvoorbeeld Tchite en Boussoufa :dans:

Bewerkt: door Golden Nugget

Geplaatst:
comment_623518

Ik denk dat Anderlecht gaat winnen. Ze hebben mooie aankopen gedaan, zoals o.a.: Bousouffa, Tchité, Frutos,...

Verdedigen zijn ze minder, maar in de aanval zijn ze erg gevaarlijk. Misschien kan Tchité of Bousouffa nog wel een goaltje maken :)

Anderlecht dus ;)

Bewerkt: door Mastertuner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.