Jump to content
Geplaatst:
comment_479802

Aangezien onze zuider-buren ook een topic hebben, vond ik het tijd dat wij klompenlopers :schater: ook een eigen topic + poll verdienen. :)

De vraag is dus hetzelfde:

Wie wordt kampioen van Nederland 2006-2007?

Mijn mening:

Hoewel ik een Ajax fan ben denk ik toch dat PSV wederom de titel gaat pakken.

De afgelopen 2 jaar is Ajax steeds als favoriet aangewezen, wat als je de feiten er op naslaat niet zo gek is:

Altijd de hoogste begroting

Beste selectie

En PSV daarintegen had altijd problemen, verlies op de beurs en ook spelers vertrokken. Maar altijd wist Hiddink het weer klaar te spelen. Nu komt PSV een nog groter probleem te staan, want er zullen weer spelers naar verluid vertrekken en Hiddink is naar Rusland. Maar goed nu mag Koeman het overnemen en ik denk dat hij zeker succes kan hebben met PSV, een uitstekende en onderschatte trainer die mij 2 prachtige seizoenen heeft gegeven door 1 keer de kwart-finale van Champions Leauge te halen(deze prestatie is in mijn ogen veel groter dan de halve finale plaats van PSV vorig jaar omdat Ajax toen een 2e pool moest spelen met Arsenal, Valencia en AS Roma in die tijd wereldploegen waarvan Arsenal dat nog is alleen Valencia en AS Roma zijn wat ingezakt)

Door destijds na 6 wedstrijden 2e te worden schakelden ze Arsenal en AS Roma uit.

Kortom Koeman is een wereld-coach die ook nog één van de beste voetballers uit de historie van Ajax en momenteel van de wereld naar de top heeft geloods, ik heb het natuurlijk over Zlatan Ibrahimovic.

Wat mij betreft wordt PSV (helaas) dus weer kampioen.

Ik hoop er gewoon op dat Ajax ver in de Champions Leauge zal komen wat met deze trainer en selectie ook zeker moet lukken.

Nu jullie mening. :)

@Nandrodavids(voor het geval dat):

Mocht het zo zijn dat je dit allemaal liever zou zien in het topic eredivisie, zou je dit topic dan samenvoegen met dat topic, helaas is er dan geen poll vandaar dat ik dit topic maakte..

>>> Door NandroDavids: Nee hoor, dit mag wel. Zolang het maar bij België en Nederland blijft tenminste....;)<<<

• Reacties 64
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wie wint de Eredivisie 2006/2007? 83 leden hebben gestemd

1. 1. Wie wint de Eredivisie 2006/2007?

• PSV
      27
    • AZ
      11
    • Feyenoord
      2
    • Ajax
      28
    • FC Groningen
      5
    • SC Heerenveen
      1
    • ADO Den Haag
      2
    • Een andere club, namelijk..
      3

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_561865

Waarom post je hier dan, als je toch niks nuttigs hebt te zeggen?

Ow potjandorie(tja kmag niet schelde hè :clown: ) nou doe ik het ook :cab:

>>> Door NandroDavids: Als je zelf al doorhebt dat jouw post niet nuttig is, post dan niet. Ontopic graag!<<<

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_586772
Ik heb op Ajax gestemd.

Alhoewel...

nee... Ajax

Denk jullie echt allemaal dat Ajax die elf punten achterstand nog goed kan maken? :schater: PSV wordt het gewoon.

Geplaatst:
comment_589054
Huysegems heeft niet bij PSV gespeelt, maar bij AZ dacht ik.

En nu speelt Huysegems bij Feyenoord ;) .

Tis Arouna Koné btw :clown:

Sow , maakt niet uit :puh:

Bij ons in de tijd van lierse was het arUna koné na :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.